Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:18:33 GMT

عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۴۳۹۶

عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بابیان اینکه  عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد  گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده سلماس حاضر خواهند بود و به تامین نیازهای روستاییان عزیز خواهند پرداخت.

رضا مسافر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سیل رودخانه دیرعلی سلماس گفت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام خبر وقوع سیل در روستای دیرعلی سلماس که 8روستای دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده بود، تیم های ارزیابی جمعیت هلال احمر سلماس به سرعت عازم منطقه شده و به ارزیابی شرایط و میزان خسارات وارده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافر بیان کرد: بر اساس بررسی ها 8 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود که چادرهای امدادی و بسته های غذایی 72 ساعته در اختیار خانوارهای آسیب دیده قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به در دست بررسی بودن میزان دقیق خسارات وارده به منازل و روستاها توسط مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال تداوم حادثه و وجود تبعات بعدی برای روستاییان ، نیروهای جمعیت هلال احمر تا رفع کامل خطر و بازگشت مردم به روال عادی زندگی شان در روستاهای سیل زده حاضر خواهند بود و به تامین نیازهای روستاییان خواهند پرداخت.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر همچنین ۲ نفر از روستاییان گرفتار در سیل را از آب نجات داده و به مرکز درمانی انتقال دادند و برابر گزارشات وضعیتشان مساعد است.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان غربی امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر سیل سلماس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان مختار سلحشور، صبح امروز اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه سوم اردیبهشت، حادثه گرفتار شدن فردی در روستای پشتکوه بندرعباس براثر ریزش آوار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه چاه شیرین به محل حادثه اعزام گردید.

وی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو و آوار برداری به وسیله ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی عملیات فرد متوفی رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه این عملیات با مشارکت ۵ امدادگر در قالب دو تیم انجام شد، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی پس از ۲ ساعت عملیات، پیکر بی جان متوفی را از چاله خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6086269

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی