Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:23:22 GMT

پیکر شهید مدافع حرم در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۴۷۲۷

پیکر شهید مدافع حرم در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش ایرنا پیکر پاک و مطهر شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستان شامگاه یکشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد این شهر شد.

شهید حسین معماری چندی پیش ، در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در کشور عراق، مجروح شد که پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان، روز یکشنبه هفته جاری به دلیل شدت جراحات وارده به درجه شهادت نایل آمد و به جمع همزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام روز دوشنبه از حسینیه عاشقان ثارا... اهواز تا چهارراه سلمان فارسی بر دستان مردم شهید پرور و ولایتمدار تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

در این آیین جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان و چند عضو مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد