Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی صبح دوشنبه در نشست مسئولین دفاتر خدمات الکترونیک که در سالن اجتماعات دادگستری کل برگزار شد، گفت: امروزه در قرنی که بشریت در همه مباحث رشد کرده و فریاد دفاع از حق و عدالت  از همه جهان به گوش می رسد، به وضوح شاهد ظلمی هستیم که به اندازه تمام طول عمر بشریت است، و متاسفانه معلوم نیست که سازمان های بین المللی فعال در این امر چه کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضایی نقش بی بدیلی در احقاق حق مردم دارد و یک مجموعه ای است که هر کدام وظایف خاص خود را دارند و برای رساندن حق به صاحب آن تلاش می کنند.

وی خطاب به مسئولین دفاتر خدمات الکترونیک قضائی گفت: افزایش دانش حقوقی دفاتر خدمات الکترونیک یک ضرورت است، باید دانش حقوقی مسئولین و کارکنان این دفاتر افزایش یابد، تا به سبب این امر شاهد کاهش مشکلات دفاتر در حوزه خدمت رسانی و به تبع آن تکریم مراجعین دستگاه قضا از طریق کاهش زمان انتظار شهروندان جهت تشکیل پرونده باشیم.

مقام ارشد قضایی گفت: همان نگاهی را به شما داریم که به کارکنان مستقر در دادگاهها داریم و همان انتظار را که از کارمندان متصور هستیم نیز از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی انتظار داریم.

کد خبر 4685071

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان