Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:27:37 GMT

آقا سید و مارکو؛ زوجی برای صعود به جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۰۶۱

تمرینات تیم ملی جوانان اینروزها در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی دنبال می شود تا این تیم برای حضور در تورنمنت کافا آماده شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان در این تورنمنت بازی با تیم های تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان و ترکمنستان را تجربه خواهد کرد. و این همان تورنمنتی است که چندی پیش تیم ملی نوجوانان آن را پشت سر گذاشت و با شکست در برابر تیم های افغانستان و تاجیکستان در بیین 6 تیم شرکت کننده در تورنمنت کافا سوم شد و این نتایج نشان داد کار برای تیم های مدعی از جمله ایران سخت شده است به این دلیل که فاصله ها در فوتبال روز به روز در حال کم شدن است و تیم های کوچک سخت کار می کنند تا خود را به تیم های مدعی آسیا نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما تصوری که نسبت به تیم ملی جوانان وجود دارد تصور روشنی است. سیروس پورموسوی که با عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده و در این تیم و فولاد سرمربی بوده تجربه کار در تیم های پایه را هم دارد که تجربه موفقی بود و از همه مهم تر در بدو حضور در راس کادر فنی تیم ملی جوانان درخواست حضور یک مربی خارجی در کادرش را داد تا تیمش برای موفقیت نوین تمرین کند. این در حالی است که خیلی از مربیان ایرانی از انتخاب مربی خارجی در کادر خود هراس دارند چرا که می ترسند جایگاه خود را به مربی خارجی بدهند و شاید در بعضی از جاها هم ادعای زیاد دانستن مانع از حضور یک مربی تمرین دهنده خوب در کادر فنی می شود.

 

 

محمد رضا خطیب و حیدر شریفی دو مربی ای که بعد از جدایی هادی عقیلی به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شده اند سال های سال است که در فوتبال پایه کار کرده اند و با کار در این فضا آشنا هستند و با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی جوانان در ماه های اخیر برای انتخاب بازیکنان بازی های متعددی را از نزدیک دیده و نسبت به انتخاب بازیکنان اقدام کرده به نظر می رسد در نهایت تیم خوبی ساخته و پرداخته بازی ها شود. همان طور که تیم ملی جوانان قبلی عملکرد خوبی در بازی های جام ملت ها داشت و هم اکنون بیشتر بازیکنان تیمی که در جام ملت ها سوم شد و در جام جهانی حضور یافت، عضو تیم های خوب لیگ برتری و حتی تیم خارجی هستند.

 

قطعا و بدون شک در این مسیر برگزاری بازی های دوستانه به خصوص بازی با تیم های شاخص دنیا کمک  زیادی به کادر فنی تیم ملی جوانان برای موفقیت خواهد کرد. تیم ملی کره جنوبی که در جام ملت های دو دوره قبل حذف شد و ایران بر سکوی سوم ایستاد این بار در جام جهانی دوم شد و این نشان می دهد تیم های پایه ما هم در صورت خودباوری می تو

 

 

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملت‌های والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال