Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@08:59:06 GMT

شروع لیگ برتر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۳۰۱

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط آغاز لیگ برتر، اظهار کرد: لیگ برتر بستگی به روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها دارد. ما چند فصل است که برنامه ۳۰ هفته را ارائه می‌کنیم و خدا را شکر تاکنون هیچ تاخیری نداشتیم. امسال هم شرایطی به خاطر وضعیت ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها به وجود آمده که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمام توان‌شان را برای فراهم شدن حداقل شرایط ایمنی که فروش الکترونیکی بلیت، گیت‌گذاری، شماره گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته است که به خاطر خود هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌طور نیست که ما یک هفته، ۱۰ روز پیش به باشگاه‌ها اعلام کرده باشیم. لیگ برتر که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت به اتمام رسید، دو روز بعد به باشگاه‌ها نامه زدیم که باید این موارد را رعایت کنند.

او درباره تاریخ احتمالی آغاز لیگ برتر گفت: ما پیش‌بینی‌های مختلفی برای شروع لیگ برتر داریم. قرار بود دهم مرداد شروع شود که نشد، بعد هم هفدهم مرداد و بیستم، شب عید قربان اعلام شد که باز هم استانداردها رعایت نشد. احتمالا نتوانیم لیگ برتر را تاریخ بیست و سوم مرداد هم آغاز کنیم ولی ان‌شاءالله  در صورت آماده شدن حداقل پنج ورزشگاه، شب عید غدیر لیگ برتر را شروع‌ خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا آغاز لیگ برتر با بازی آزمایشی استقلال و پرسپولیس صحت دارد، توضیح داد: نه، چنین چیزی صحت ندارد. ما لیگ آزمایشی نداریم. شاید سازمان لیگ، تورنمنتی پیش‌بینی کند که قبل از شروع لیگ چند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم که سیستم بلیت‌فروشی و گیت‌گذاری را آزمایش کنیم تا در مسابقات لیگ برتر به مشکل نخوریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد