Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@13:29:34 GMT

خواننده پاپ زیر تیغ جراحی رفت!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۷۰۹

خواننده پاپ زیر تیغ جراحی رفت!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انوشیروان تقوی خواننده، نوازنده و تنظیم‌کننده موسیقی چندی پیش به علت وجود غده‌ای در روده‌اش راهی بیمارستان شد و تحت مراقبت‌های پزشکی و عمل جراحی قرار گرفت. طبق اخبار جراحی او با موفقیت پایان پذیرفته و وضعیت عمومی او به ثبات کامل رسیده است.

انوشیروان تقوی تنظیم آهنگ‌های خوانندگانی چون فرزاد فرزین، رضا صادقی، بابک جهانبخش، ماکان بند، سینا شعبانخانی، مازیار فلاحی و… را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آثاری از فرزاد فرزین، بابک جهانبخش و ماکان بند به عنوان نوازنده به همکاری پرداخته است.

انوشیروان تقوی پس از این عمل، یک هفته در بیمارستان نیایش عرفان بستری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی خواننده پاپ انوشیروان تقوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 به تازگی علیرضا جزایری (جی جی)، خواننده و آهنگساز گروه زدبازی، رستورانی را در تهران راه‌اندازی کرده و ویدیوهای سرو برگرهایش هم در فضای مجازی به طور قابل توجهی وایرال شده. پیش از این نیز سهراب مصطفوی (ام جی) در حوالی زعفرانیه کافه خود را به راه کرده بود و سامان رضاپور (ویلسئون) نیز به تبلیغ برند پوشاک خود می‌پرداخت. رپ در اصل موسیقی گروه‌های فقیر بوده اما در ایران بسیاری از رپرها از جمله گروه زدبازی اصطلاحاً بچه مایه دار هستند و سبک زندگی و حتی کسب و کارهای گرانقیمت‌شان شبیه مردم عادی نیست. ویدیویی که از او وایرال شده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد