Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@10:57:10 GMT

قبض‌ برق تهرانی‌ها تا نیمه شهریور حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۸۶۷

به گزارش الف، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مشترکان پایتخت می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان با استفاده از روش‌های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه های 1521، تار نمای شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران دیگر نیاز به مراجعه به مناطق برق را ندارند، صرفه‌جویی در وقت هموطنان و کاهش هزینه، از مزایای الکترونیکی شدن خدمات اعلام و گفته شده که بیشتر خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و این شرکت توزیع نیروی برق تمام سعی خود را برای آسایش شهروندان به کار خواهد بست.

بر این اساس از مردم درخواست شده در ساعات اوج  مصرف ساعت(12-16)و (20الی23) طی روزهای گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره‌مند شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، در یکماه اخیر به همت مدیریت توزیع نیروی برق ایثار و در راستای تامین و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۲ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی تری هم برخوردار هستند.

این پروژه به همت واحد عملیات شبکه مدیریت توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری اکیپ های خط گرم سایر مدیریت‌های شهرستان ارومیه و در راستای اصلاح، ساماندهی و تعدیل بار در خیابان های حیدربابا ۱ و ۲ این شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است طرح اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر از سال گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ های پرمصرف گازی به ال ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی با جدیت بیشتری عملیاتی شده است.
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت و بهینه سازی مصرف همواره از طرح‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق می‌باشد؛ از همین رو اجرای طرح ملی جایگزینی چراغ های ال ای دی با چراغ های گازی قدیمی در سال ۱۴۰۲ از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده و این طرح ملی در سال گذشته با جایگزینی و یا نصب بیش از ۸ هزار چراغ ال ای دی در سطح معابر شهری و روستایی استان اجرایی شد که برآیند آن زیبایی بیشتر شهرها و روستاها و نیز درخشش و روشنایی معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی و امنیت در مناطق اجرا شده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897558

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED