Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ اولین بازی رسمی آنتوان گریزمان و فرنکی دی یونگ در نیوکمپ (بارسلونا - آرسنال).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم