Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@23:31:03 GMT

کتابخانه سیار پویش «فصل گرم کتاب» راهی گرمدره می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۶۴۸۹

کتابخانه سیار پویش «فصل گرم کتاب» راهی گرمدره می‌شود

قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای پویش فصل گرم کتاب به منظور غنی‌کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از تیرماه در البرز اجرایی شده است.
وی افزود: این برنامه‌ها با حضور مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در بوستان‌های استان برپا و فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی و روخوانی کتاب، در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان البرز بیان کرد: افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌های تابستانی کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
قاسمی با اشاره به اینکه این پویش بر دو محور موضوعی «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی «تمرین زندگی» تاکید دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پنج شنبه، 17 مرداد کتابخانه سیار پویش فصل گرم کتاب با حضور در شهر گرمدره به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی و برنامه‌های متنوعی را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برای آن‌ها اجرا می‌کند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی سلیمانی کانون پرورش فکری پویش فصل گرم کتاب گرمدره کتابخانه سیار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید خانواده ها از موزه ها، کانون برای  غنی سازی اوقات فراغت کودکان برنامه های متنوعی برای مخاطبین هدف اجرا شده است.

برپایی ایستگاه های مطالعه و نقاشی، روخوانی کتاب، کاغذ و تا و بازی با سرگرمی های سازنده کانون از  فعالیت هایی اجرایی در این ایام است.

موزه کودک ارومیه نیز   هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای کودکان و نوجوانان مسافر است.

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود