Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ "مسعود قانعی" درباره جزئیات این خبر گفت:  خبر تصادف یک دستگاه سواری پراید با "مینی بوس" در کیلومتر 90 محور یزد به طبس از طریق مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

قانعی با بیان اینکه در این حادثه راننده و یکی دیگر از سرنشینان پراید در محل و هنگام اعزام به بیمارستان جان خود را از دست دادند افزود: در این حادثه 5 تن دیگر از مجروحان که 2 نفر از سرنشینان مینی بوس و 3 نفر نیز از سرنشینان خودرو سواری بودند توسط خودروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه استان یزد علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پراید بیان کرد و گفت: خودرو مینی بوس نیز با 10 مسافر که از دانش آموزان شهرستان خاتم بودند از سوی آموزش و پرورش، راهی اردوی عشایری در نیشابور بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه استان تصادف خودرو دانش آموزان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود

سرهنگ موسی بزرگی گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سواری هیوندا سوناتا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد که هیوندا عامل بروز حادثه است.

وی ادامه داد: پژو ۴۰۵ طبق بررسی‌ها ۶ سرنشین داشت که پنج نفر فوت شدند و یک نفر مصدوم داشت.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: خودرو هیوندا چهار سرنشین داشت که تمام سرنشینان فوت کردند.

جندق- معلمان محور ارتباطی دوطرفه بین استان سمنان و اصفهان از دل کویر می‌گذرد و در تمام تعطیلات در این محور حوادث مرگبار رخ می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر