Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@17:17:12 GMT

سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی سرطان‌زاست!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۶۶۵۸

سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی سرطان‌زاست!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حدود 30 سرباز یگان دفاع هوایی ارتش این رژیم که بیشترشان با سامانه گنبد آهنین کار می‌کنند مبتلا به سرطان شده‌اند.

 شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مسؤلان اسرائیلی درحال انجام آزمایش‌ها و بررسی‌هایی هستند تا بفهمند آیا مبتلا شدن این سربازان به سرطان با کارشان مرتبط است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه گنبد آهنین یک سامانه دفاع هوایی موشکی است که با موشک‌های کوتاه‌برد و راکت‌ها مقابله می‌کند اما معمولا کارشناسان به دلیل هزینه سنگین این سامانه و ناکارآمدی‌اش در مقابله با موشک‌ها از آن انتقاد می‌کنند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در این میان گروههای امداد و نجات همچنان در حال عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اوایل شب گذشته نیز ساختمانی در منطقه «وردین» در میان دو روستای «ایعات» و «بودای» را در جنوب لبنان هدف قرار دادند که این حمله نیز دو شهید و یک زخمی در پی داشت.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا