Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی خبر داد.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش اظهار کرد: این سامانه در دسترس عموم بوده و مردم با نصب اپلیکیشن مرتبط با آن می‌توانند علاوه بر نسخه وب، قیمت کالاها را به لحظه بررسی و شکایات خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است که اطلاع‌رسانی‌ مرتبط با قیمت کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم؛ در قالب این سامانه صورت گرفته و مردم بر مبنای این مقایسه قیمتی، علاوه بر اینکه کالا را با قیمت رقابتی خرید کنند، شکایات مورد نظر خود از عرضه‌کنندگان کالا را به صورت لحظه‌ای ثبت کرده و به واحد بازرسی و نظارت اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند.

تابش که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، تصریح کرد: دامنه کالاهای اعلام نرخ‌شده در این سامانه به سرعت گسترش خواهد یافت و تعداد آن از ۱۰۰ قلم کالا فراتر خواهد رفت؛ ضمن اینکه امکان ثبت شکایت نیز از طریق این اپلیکیشن نیز فراهم آمده است. از سوی دیگر، تولیدکنندگان کالا نیز می‌توانند قیمت کالاهای خود را به صورت خوداظهاری در این سامانه به ثبت رسانده تا بعد از تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ آنها در سامانه به ثبت رسیده و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هم‌اکنون این سامانه در دسترس عموم است و برای نسخه‌های گوشی تلفن همراه اندروید فعال بوده و برای نسخه IOS نیز ظرف یک ماه آینده در دسترس خواهد بود. همچنین وب سایت WWW.۱۲۴.IR نیز قابلیت کارکردی همین اپلیکیشن را دارا است.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام میلیاردی می‌شود

ایتنا - موسس تلگرام اعلام کرد جمعیت کاربران ماهانه فعال این اپلیکیشن پیام‌رسان، ظرف مدت یک سال، از یک میلیارد نفر عبور خواهد کرد.
پاول دوروف در یک مصاحبه نادر، به تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی گفت که تلگرام مثل «آتش جنگلی»، در حال گسترش است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دوروف که مالک کل تلگرام است، به تاکر گفت: ما احتمالا از هم اکنون تا یک سال دیگر، از مرز یک میلیارد کاربر ماهانه فعال، عبور خواهیم کرد.

موسس تلگرام در این مصاحبه ویدئویی که در حساب تاکر در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر شده است، گفت: هدف این اپلیکیشن که اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، ماندن به عنوان یک پلتفرم بی‌طرف و عدم حضور به عنوان یک بازیگر در مسائل ژئوپلیتیکی است. این کارآفرین متولد روسیه، با اشاره به مداخله دولت روسیه در شرکتی که او تاسیس کرده است، گفت: در سال ۲۰۱۴ از روسیه گریخته است.

واتس‌اپ که متعلق به شرکت آمریکایی متا است، بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد. روزنامه فایننشیال تایمز در مارس گزارش کرده بود تلگرام احتمالا قصد دارد بمحض سودآور شدن، سهام خود را در بازار آمریکا عرضه کند.

پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در سال ۲۰۲۲، تلگرام به ابزار کاربردی هر دو طرف و محلی برای ارسال و دسترسی به اطلاعات فیلتر نشده درباره جنگ، تبدیل شد.

تقریبا همه رسانه‌های بزرگ، نهادهای دولتی و چهره‌های دولتی روسیه و اوکراین در تلگرام، ‌کانال دارند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، سخنرانی‌های ویدئویی روزانه در تلگرام ارسال می‌کند و نیروهای مسلح او درباره حملات هوایی و تحولات میدان نبرد اطلاع‌رسانی می‌کنند. کرملین، فعالیت‌های پوتین را در تلگرام اعلام می‌کند و مخالفان دولت روسیه در این پلتفرم فعال هستند.

اما منتقدان تلگرام می‌گویند این اپلیکیشن به ابزار انتشار اطلاعات غلط تبدیل شده است. لایحه ای در مارس به پارلمان اوکراین ارائه شد که هدف آن مقررات سخت گیرانه‌تر برای تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که ظاهرا از تلگرام برای کمک به استخدام افراد مسلح برای حمله به سالن کنسرت حومه مسکو در مارس استفاده شد، کرملین به دوروف گوشزد کرد دقت بیشتری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند