Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@22:11:41 GMT

مایگا بامداد سه‌شنبه ایران را ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۷۲۹۴

مایگا بامداد سه‌شنبه ایران را ترک می‌کند

خبرگزاری میزان- بازیکن اهل مالی که نتوانست برای فعالیت در لیگ ایران مجوز بگیرد، قرار است بامداد فردا (سه‌شنبه) ایران را ترک کند. تاریخ انتشار: 12:20 - 14 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۱۶۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، مادیبو مایگا که با هدف مذاکره نهایی و پیوستن به تیم قهرمان ایران در تست‌های پزشکی شرکت کرده بود، با توجه به اینکه نتوانست مجوز فعالیت در فوتبال ایران را از ایفمارک دریافت کند، از کشور می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس، وی قرار است با پرواز ساعت ۳ بامداد فردا سه‌شنبه ایران را ترک کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس میزان مایگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است