Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:46:52 GMT

بهرام رادان با «ایده اصلی» به راگا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۷۳۴۰

بهرام رادان با «ایده اصلی» به راگا می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، بهرام رادان برای افتتاحیه فیلم «ایده اصلی» همراه با دیگر عوامل فیلم به پردیس سینمایی راگا می رود تا با مخاطبان خود در جنوب شهر تهران دیدار کند.

این دیدار مردمی روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۲۰ همزمان با آغاز اکران عمومی فیلم «ایده اصلی» در سینماهای سراسر کشور در پردیس سینمایی راگا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «ایده اصلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی آزیتا موگویی آمده است: «ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند ... .»

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

پردیس سینمایی راگا واقع در شهرری، اتوبان شهید آوینی، نبش کریمی شیرازی و از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که با ۳ سالن نمایش و مجموعاً ۶۰۸ صندلی که به تازگی یکی از سالن های آن به سیستم پخش لیزری مجهز شده است به ارائه خدمت به شهروندان تهرانی می‌پردازد.

کد خبر 4685268 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام رادان آزیتا موگویی اسپانیا موسسه تصویر شهر مریلا زارعی مهرداد صدیقیان پژمان جمشیدی هانیه توسلی فیلم ایده اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از خانه اکرام با فرزندان معنوی خود در این محل دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار رادان در این دیدار که با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام و حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات خانواده‌های فرزندان معنوی خود، سفر به مشهد مقدس را به آنان هدیه کرد.

کد خبر 6081855

دیگر خبرها

  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است