Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:28:56 GMT

آخرین قیمت دلار، درهم و پوند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۷۳۵۴

آخرین قیمت دلار، درهم و پوند

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، نوسان جزئی داشته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر و دلار آزاد نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی 11 هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال 12 هزاری در محدوده های قیمتی 12 هزار و 200 تا 12 هزار و 400 تومان هم معامله می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بار دیگر روند قیمت دلار و یورو در بازار نزولی شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 900 تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم 11 هزار و 800 تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی های بانکی اندکی کمتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 970 تومان تعیین شده است.

قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل،  ثبات داشته و برای فروش به مردم با قیمت 13 هزار و 400 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 300 تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3255 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 14 هزار و 534 تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 505 تومان و 5 ریال، قیمت یورو را 12هزار و 859 تومان  و قیمت پوند انگلیس را 14هزار و 39 تومان  و 4 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 و 505 تومان و 5 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 550 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۹۴ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۸۵ تومان رسیده است.

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد | بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 844561 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی بانک مرکزی دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۲۷ فروردین
  • قیمت دلار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت‌های جدید ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت دلار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳