Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا، آیین افتتاحیه این رویداد بین المللی عصر امروز یکشنبه با حضور  امیردریادار حبیب‌الله سیاری  معاون  هماهنگ‌کننده ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان این نیرو، جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه، مدیرعامل  و جمعی از مردم و مسئولان جزیره کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه با عنوان مسابقات بین المللی غواصی عمق ارتش های جهان ۲۰۱۹  به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت تیم های غواصی از روسیه، چین،آفریقای جنوبی، سوریه و ونزوئلا برگزار می شود  و  تا ۲۳ مرداد در آب هایی نیلگون خلیج فارس و  جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

چهارمین دوه مسابقه بین المللی غواصی عمق  در قالب  مسابقات بین‌المللی نظامیان برگزار می شود ،  مسابقه بین المللی نظامیان   همزمان  در روسیه، چین، ایران، مغولستان، هند، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان در ۳۲  رشته و با مشارکت ۳۰ کشور درحال برگزاری است. 

 بازیهای بین المللی ارتش های جهان با شرکت حدود ۲۰۰ تیم شامل بیش از پنج هزار نظامی از ارتش های ۳۶ کشور جهان برگزار می شود و نظامیان در ۳۲ رشته با یکدیگر رقابت می کنند.
 پنجمین دوره مسابقه بین المللی نظامیان جهان در ۲۵ میدان نظامی شامل روسیه، ایران، ارمنستان، بلاروس، هند، چین، قزاقستان، مغولستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان برگزار می شود،ر هند، مغولستان و ازبکستان نیز برای نخستین بار میزبان این مسابقات بین المللی  هستند. نخستین دوره این مسابقه بین المللی نظامی در سال ۲۰۱۵ به میزبانی روسیه و قزاقستان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات علاوه بر حضور تیم هایی از نیروهای مسلح در کشورهای میزبان، جمهوری اسلامی ایران در دو رشته «غواصی عمق» به میزبانی نیروی دریایی ارتش در جزیره کیش و «گشت جاده‌ای» به میزبانی نیروی انتظامی در شهر پرند پذیرای تیم های نیروهای مسلح کشورهای شرکت کننده خواهند بود.

  این دومین بار است که مسابقه  بین المللی غواصی عمق در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. 

اولین دوره این مسابقه سال گذشته به میزبانی نوشهر برگزار شد که با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های کیش،  این  هم اکنون میزبان  دومین دوره این رقابت ها است که طی آن غواصان اعزامی از  ۱۰کشور منتخب دنیا در آبها و کرانه های مرجانی کیش به مصاف هم می روند. 

 در نخستین دوره برگزاری این مسابقه در نوشهر، تیم ایران در بخش غواصی عمق، مقام اول را کسب کرد و در مجموع پنجم جهان شد.

امیر دریادار خانزاده فرمانده نیروی دریایی ارتش در یک نشست خبری مهمترین هدف این مسابقه را  صلح و تحکیم امنیت  ذکر کرد و افزود: برگزاری این مسابقه نظامی نشان دهنده ثبات در خلیج فارس و مبین این است ما بدنبال صلح و امنیت جمعی هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران