Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ در حالی به تازگی مالکوم 22 ساله را در ازای 36 میلیون پوند از بارسلونا به خدمت گرفت که هواداران این تیم روسی استقبال خوبی از خرید جدید خود نکردند.

در تساوی یک بر یک دیدار روز شنبه زنیت سن‌پترزبورگ مقابل اف‌سی کراسنودار در هفته چهارم لیگ برتر روسیه که مالکوم در دقیقه 71 به جای الکسی سوتورمین به بازی آمد، هواداران زنیت بنرهای نژادپرستانه‌ای را در واکنش به سیاست‌های مدیران این باشگاه در جذب بازیکن سیه‌چرده در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادان ناراضی زنیت بنری کنایه‌آمیز با خود به ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «از مدیران باشگاه به خاطر وفاداری به سنت‌ها تشکر می‌کنیم!»

پیش از این انجمن هواداران زنیت از مدیران این باشگاه خواسته بودند تا بازیکن سیه‌چرده به خدمت نگیرند. در بخشی از بیانیه آنها آمده است: «ما نژادپرست نیستیم اما نداشتن بازیکن سیاه‌پوست در ترکیب تیم‌مان سنتی مهم است که تأکید بر هویت باشگاه دارد، نه چیز دیگری».

کارزار هواداران زنیت برای اعتراض به خرید بازیکنان سیاه‌پوست توسط این باشگاه از سال 2012 آغاز شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!

حساب X لیگ قهرمانان، داغ دل هواداران بارسلونا را تازه کرد!

طرفداری | مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، شب گذشته با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید. بر این اساس، تیم‌های پاری سن ژرمن، بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ و رئال مادرید موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کنند.

گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان

حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، پس از پایان یافتن بازی‌های دیشب، از کاربرانش خواست بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کنند. در تصویری که حساب لیگ قهرمانان برای معرفی نامزدها طراحی کرده، یک گاف عجیب به چشم می‌خورد و آن هم این است که عثمان دمبله به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی شده‌است! دمبله به واسطه اینکه پس از گلزنی به بارسلونا، خوشحالی کرد، نزد هواداران تیم آبی و اناری پوش به شدت منفور است.

اسامی نامزدهای بهترین بازیکن هفته
عثمان دمبله بازیکن بارسلونا محسوب شده‌است!

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • گل مالکوم به العین (العین 3-1 الهلال)
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!