Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری بازدید علمی آموزشی گیاهان دارویی و اکوتوریسم به زبان انگلیسی خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت 16 مرداد و همزمان با سالروز تاسیس جهاددانشگاهی این واحد در نظر دارد بازدید علمی آموزشی گیاهان دارویی با هدف شناخت علمی گیاهان داوریی منطقه و نحوه درست استفاده و بهره برداری از آن و آشنایی با موارد تداخل دارویی و منع مصرف برخی از گیاهان دارویی زا برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بازدید اکوتوریسم به زبان انگلیسی با هدف برطرف شدن نیازهای اولیه با عناوین توریست در سفر، دسترسی سریع به کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با موقعیت‌های مختلف، وابستگی کمتر به ابزارهای زبان مانند اپلیکیشن‌ها، گوشی، دیکشنری و مترجم برگزار می‌شود.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  32219001 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان جنوبی انگلیسی آموزشی دارویی گیاهان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد کنسرسیوم گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدرضا شمس اردکانی در مراسم آغازین سیزدهمین همایش طلای سبز و دوازدهمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با اشاره به ایجاد این کنسرسیوم در آینده نزدیک، افزود: در حال حاضر در حوزه تولید علم در رتبه چهارم قرار داریم و بازار پنج هزار میلیارد دلاری حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی را پیش رو داریم که دریغ است از آن استفاده نشود. همچنین سازمان غذا و دارو حمایت های خوبی را در این مسیر انجام داده است اما توقع ما این است که این حمایت ها باز هم بیش از گذشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از بحث های توسعه، هم افزایی است و ما برای اینکه بتوانیم کشور قدرتمندی در منطقه و دنیا باشیم نیازمند این هستیم که کارهای بزرگی انجام دهیم.

کد خبر 6083153 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی صنعتی در عرصه‌های طبیعی
  • وجود بیش از دو هزار گونه گیاهی در گنجینه گیاه شناسی کردستان
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کردستان تحت کشت گیاهان دارویی است
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی