Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه از اجرای عملیات «راهدارمحوری» و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نادر شریفی افزود: این طرح از اواسط ماه گذشته آغاز و تا پایان مرداد ماه با نصب علائم، ساماندهی و نصب گاردریل‌ها در نقاط حادثه خیز  و نصب شبرنگ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح، عملیات ریزش‌برداری در کیلومتر چهار محور مراغه - هشترود واقع در سرازیری امامزاده چکان و شانه‌سازی و رفع افتادگی آن در کیلومتر شش محور مربوطه در حال انجام است.

شریفی به توزیع و نصب شبرنگ‌های هشدار دهنده در جاده های شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تردد ادوات کشاورزی در ایام برداشت محصولات زراعی و عدم برخورداری از سیستم روشنایی مناسب، نسبت به توزیع و نصب شبرنگ‌های هشدار دهنده و کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت مستمر و روزانه در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ دستگاه راهداری در اجرای این طرح مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین به ادامه عملیات روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود اشاره کرد و گفت: این پروژه از خرداد ماه آغاز شده است و ۲۴۰۰ تن قیر از سوی اداره راه و حمل و نقل جاده ای در اختیار پیمانکار این طرح قرار گرفته و طبق برنامه روزانه ۷۰۰ متر از این جاده آسفالت ریزی می‌شود و ظرف ۱۰۰ روز به اتمام خواهد رسید.

شریفی افزود: این طرح در راستای بهبود آسفالت این جاده و نیز اصلاح نقاط حادثه خیز در حال انجام است.

شهرستان مراغه دارای ۷۵ کیلومتر محور ارتباطی بین شهری و ۹۳۰ کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مراغه هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • تجهیز ۱۳۸ کیلومتر از راه‌های اصلی استان همدان به روشنایی