Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@10:26:44 GMT

برگزاری اردوی تیم ملی کاتا در قم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۰۱۴۳

برگزاری اردوی تیم ملی کاتا در قم

رئیس هیئت جودو استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی کاتا جمهوری اسلامی ایران در قم خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، مجید متقی با اعلام این خبر گفت: اعضای تیم ملی  35 نفره کاتا جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه وجمعه 17 و 18 مرداد ماه در اردوی مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا کشوردرآکادمی جودوی قم برای انتخاب اعضای اصلی تیم ملی با یکدیگررقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم ملی کاتا جمهوری اسلامی ایران قرار است پس از کسب آمادگی های لازم در مسابقات جهانی کاتا در کشور های کره جنوبی، تایلند وهمچنین  تونمنت بین المللی ایتالیا شرکت کند.
وی ضمن دعوت از علاقمندان به رشته ورزشی جودو برای تشویق 8 عضو راه یافته از استان قم به این اردو تاکید کرد: این رقابتها و مسابقات درون اردویی از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه و جمعه در آکادمی جودوی قم برگزار می شود.
وی در پایان اظهارامید واری کرد : انشاء الله  تعدادی ازجودو کاران قمی قطعا در ترکیب اعضای اصلی تیم ملی کاتا قرار خواهند گرفت و به عرصه رقابتهای جهانی راه خواهند یافت.
برگزاری دوره آموزشی فنی – تخصصی داوران بین المللی جودو 
رئیس هیئت جودو استان قم همچنین از برگزاری دوره آموزشی فنی – تخصصی ویژه داوران بین المللی جودو سراسر کشور در قم خبرداد و گفت: بخش تئوری این دوره آموزشی روز دوشنبه هفته آینده 21 مردادماه از ساعت 9 صبح در هتل شاهد وبخش عملی آن بعد از ظهر سالن در آکادمی جودوی استان قم برگزار می شود.
دوره آموزشی داوری درجه یک جودو کشور  متقی همچنین از برگزاری دوره آموزشی داوری درجه یک جودوی کشور در قم خبرداد، و عنوان کرد: دوره آموزشی داوری درجه یک جودوی کشوربا شرکت مربیان سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 22 لغایت 25 مرداد ماه در آکادمی جودوی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی تایلند تیم ملی قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت