Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:32:07 GMT

۱۲ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان سامان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۰۲۰۱

۱۲ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان سامان دستگیر شدند

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تابش فرد افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و خرده فروشان موادمخدر، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان سامان، در هفته گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم های ویژه عملیاتی با حضور در مناطق آلوده، ۱۲خرده‌فروش موادمخدر را شناسائی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سامان از کشف ۴۴۱ گرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و افزود: در این ارتباط متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4685489

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین امیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این خصوص ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی همچنین افزود: یکهزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ همچنین یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان شرقی با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

کد خبر 6083807

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک