Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: شهروندان زنجان از هرگونه خرید و فروش فیش زمین توسط تعاونی های ویلاشهر یک و ۲، نورپران، علوم پزشکی، اطباء، ونک و غیره خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسعود بیات منش، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهروندان زنجان، از هرگونه خرید و فروش فیش زمین توسط تعاونی های ویلاشهر یک و ۲، نورپران، علوم پزشکی، اطباء، ونک و غیره خودداری کنند، اظهار داشت: طی سال های گذشته در استان زنجان زنجان شرکت تعاونی هایی غیرقانونی فیش زمین های خارج از محدوده زمین خرید و فروش کرده اند که غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات منش، تاکید کرد:  حریم شهر برای حفاظت از شهرها تعریف شده و هشت شرکت تعاونی غیرقانونی زمین در حریم شهر قرار گرفته اند و تعهداتی ایجاد و فیش هارا بین مردم فروخته اند که این فیش ها دلال بازی را رونق می دهد و خروجی تولید مسکن محقق نمی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان  در ادامه یادآورشد: : شرکت تعاونی مسکن موظف به ساخت و تولید مسکن است و فروش زمین توسط آنها غیرقانونی است.

وی، ادامه داد: بحث بازار و اقتصاد باید پتاسنیل خود را داشته باشد و زنجان کشش ندارد زمین های خارج از محدوده وارد محدوده شود چرا که سرمایه آن را نداریم.

بیات منش، همچنین با اشاره به اینکه این سرمایه اعم از ریالی، منابع طبیعی، محیط زیستی، آب، برق، و سایر انرژی است که باید همه این موارد محقق و زمین های خراج از محدود وارد محدوده شهری شود، تصریح کرد:

 هزار نفر جمعیت شهری زنجان و خارج از محدوده نیز ۷۳۰ هزار نفر است که با این روند رشد جمعیت تا ۲۰ سال الحاق محدوده به شهر ممنوع شده و  شهر زنجان تا ۵۰ سال آینده به نیاز الحاق حتی یک متر زمین های خارج از محدوده نخواهد رسید.

وی، افزود: برای نخستین بار برای ممانعت از خرید و فروش و دلال بازی فیش های زمین خارج از محدوده همه دستگاه های اجرایی و قضائی عزم خود را برای این مهم جزم کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، در پایان تصریح کرد: با توجه به غیرقانونی بودن خرید و فروش فیش های زمین خارج از محدوده شهری به عنوان فیش اراضی مسکونی، تبعات ناشی از آن به عهده خود اشخاص است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان زنجان بازی خرید و فروش زمین سرمایه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد دانشور، معاون شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: سهم آب کشاورزی کشاورزان جمکران به دلایل شائبه برانگیزی قطع و مسیر آن به سمت نامشخصی هدایت شده است.

دانشور گفت: این موضوع موجب شده ضمن ضرر به کشاورزان، میزان زیادی از این آب دچار هدر رفت شود.

کشاورزان این محدوده هم ادعا می‌کنند بیش از ١٠ روز است که هیچ آبی از مسیر این حقابه‌ها که در محدوده فلکه ارتش قم است هدایت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود