Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:20:02 GMT

خرید بدون تخفیف لذت‌بخش نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۱۶۶۹

خرید بدون تخفیف لذت‌بخش نیست

با حضور اینترنت در زندگی اغلب ما، شاهد این موضوع هستیم که خیلی از کارها بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام می‌شود. کارهای بانکی، خرید کالا و محصول و دریافت خدمات و ... حالا دیگر به شیوه جدیدی قابل انجام است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاپ کوپن، همین حضور اینترنت باعث شده تا کسب و کارهای اینترنتی نیز شکل بگیرند و همه ما نیز درباره کسب و کارهای اینترنتی بشنویم و اطلاع داشته باشیم، کسب و کارهایی که به ظاهر کوچک هستند اما کارهای زیادی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه انداختن این کسب و کارها فقط نیاز به یک ایده خوب و نو دارد، با هزینه و سرمایه اولیه کم و تعداد نفرات محدود و معدود می‌توان خدمات مورد نظر را به مشتریان ارائه داد.

دلیل اصلی استقبال از رشد و به وجود آمدن این کسب و کارها را می‌توان همین ارائه خدمات بی‌شماری دانست که این کسب و کارهای اینترنتی به راحتی و با یک کلیک در اختیار کاربران قرار می‌دهند و کاربران می‌توانند بدون اتلاف وقت، با گشتی در اینترنت یا نصب یک اپلیکیشن ساده روی گوشی هوشمندشان، به محصول یا خدمتی که مد نظر دارند، دسترسی پیدا کنند و نیاز خود را برطرف کنند.

همین دسترسی راحت به این خدمات و محصولات در اینترنت، با حضور کسب و کارهای اینترنتی، باعث شده تا بسیاری از مردم این روزها برای خرید کالاهای مورد نیازشان، لباس، بیمه کردن ماشین و خانه‌شان، گرفتن آژانس و تاکسی، خرید مایحتاج آشپزخانه و حتی میوه، دیگر از خانه بیرون نروند و با این کسب و کارها کار خود راه بیندازند.

احتمالا شما هم برای هر کدام از این خدمات یک سایت و اپلیکیشن را سراغ دارید و در ذهن‌تان برای دریافت این خدمات یک گزینه را می‌شناسید که به محض نیاز به خدمتی مشخص سراغ آن کسب و کار اینترنتی بروید. بعضی از این کسب و کارها امروزه آنقدر بزرگ شده‌اند که توانسته‌اند خود را به اولین گزینه برای مشتریان تبدیل کنند.

اگر شما هم جزو استفاده‌کنندگان از این خدمات اینترنتی برای رفع نیازهای روزمره‌تان باشید، احتمالا روزانه یا به صورت منظم به سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌شناسید، حتی به صورت تفننی سری می‌زنید تا اگر جنسی با کیفیت یا قیمت مناسب یا تخفیف خوب دیدید، روی خرید آن فکر کنید؛ یا اگر خدمتی با تخفیف و قیمت کم‌تر از حالت عادی پیدا کردید، از آن استفاده کنید.

از قدیم گفته‌اند که خرید بی‌تخفیف لذت بخش نیست؛ همه ما عادت داریم که بعد از انتخاب کالای مورد نظرمان با فروشنده حرفی از تخفیف بزنیم و از او درخواست کم کردن قیمت و تخفیف کنیم، این شاید عادت بیش‌تر ما باشد. در خرید اینترنتی هم این موضوع و درخواست تخفیف صادق است. خیلی از ما بارها و بارها شده که مثلا سبد خرید خود را در یک سایت خرید اینترنتی با کالاهایی که می‌خواهیم، پر کرده‌ایم و هنگام سفارش آن کالا و دیدن قیمت نهایی، به این فکر کرده‌ایم که کاش می‌توانستیم فروشنده را ببینیم و از او درخواست تخفیف کنیم.

به همین دلیل خیلی از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش محصول یا ارائه خدمت، برخی از کالاها و خدمات خود را به صورت روزانه با تحفیف در اختیار کاربران قرار می‌دهند که مشتریان انگیزه سر زدن روزانه به آن کسب و کار اینترنتی را داشته باشند. این کار یک اقدام دو سر سود بوده است، هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریدار؛ چرا که هم فروشنده سود بیش‌تری از فروش بیش‌تر به دست می‌آورد و هم خریدار از خرید ارزان‌تر آن کالا یا خدمت منتفع می‌شود.

شاید بتوان دلیل پررنگ‌تر شدن هر روزه برخی از این کسب و کارهای اینترنتی را همین ارائه خدمات و کالاهای با تخفیف دانست، چرا که مشتریان علاقه بیش‌تری به خرید از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نشان می‌دهند، این موضوع سبب شد تا برخی به فکر ارائه کدهای تخفیف تمام کسب و کارهای اینترنتی به صورت یکجا بیفتند. چالشی که مشتریان برای استفاده از این خدمات و کالاها همیشه با آن روبه‌رو بوده‌اند که چگونه سود بیش‌تری از خرید خود داشته باشند.

کم کم بعد از حضور این کسب و کارهای اینترنتی که خدمات یا محصولی را ارائه می‌دادند، شاهد پیدایش سایت‌هایی هستیم که برای ارائه تخفیف بر خدمات و محصولات بیش‌تر همین کسب و کارها به وجود آمده‌اند. سایت‌های که مشتریان خرید اینترنتی، با مراجعه به آن‌ها می‌توانند کد تخفیف سایتی که قصد خرید از آن را دارند، به صورت رایگان دریافت کنند.

یکی از این سایت‌ها که در این حوزه بسیار فعال عمل کرده است، تاپ کوپن است؛ این سایت با داشتن ارتباط با تمام کسب و کارهای معروف و معتبر ایران، از این کسب و کارها برای مشتریان کد تخفیف دریافت کرده و در اختیار آن‌ها قرار داده است.

تمام خدمات این سایت برای دریافت تخفیف کسب و کارهای اینترنتی رایگان است و مشتریان نیازی نیست برای دریافت این کدهای تخفیف از تاپ کوپن هزینه‌ای بدهند. مشتریان فقط باید به این سایت مراجعه کنند و کسب و کاری که قصد خرید از آن را دارند، پیدا کرده و در صورت وجود کد تخفیف را دریافت کنند.

حضور تاپ کوپن زمانی به شدت احساس می‌شود که شما بعد از انتخاب یک جنس یا یک خدمت از یکی از سایت‌های ارائه محصول و خدمت اینترنتی، ببینید بودجه‌تان به اندازه نیست و برای خرید آن جنس یا دریافت آن خدمت، پول کم آورده‌اید. در این مواقع کافیست سری به سایت تاپ کوپن بزنید و رایگان یک کد تخفیف آن کسب و کار اینترنتی را دریافت کنید و از هزینه خود بکاهید.

اصلا فکر کنید که بودجه‌تان هم به اندازه نیازتان است و هیچ مشکلی برای خرید کالا یا دریافت خدمت مورد نظرتان ندارید، چرا کم‌تر هزینه نکنید؟ چرا نباید هر زمان که مثلا قصد خرید از دیجی کالا را دارید، به تاپ کوپن سر بزنید و کد تخفیف دیجی کالا را در خرید خود استفاده کنید.

ایده خوبی است که قبل از هر خرید  اینترنتی از هر فروشگاه اینترنتی، سری به تاپ کوپن بزنید تا اگر کد تخفیفی وجود داشت که می‌توانستید از آن در خرید خود استفاده کنید، خرید خود را با تخفیف انجام دهید و هم لذت یک خرید اینترنتی و راحت را ببرید و هم شوق همیشگی همه ما برای گرفتن تخفیف را داشته باشید.

اگر بیمه ماشین‌تان هم تمام شده و می‌خواهید آن را تمدید کنید یا به طور کلی ماشین، خانه یا هر چیزی را بیمه کنید، باز هم سری به تاپ کوپن بزنید. در این سایت می‌توانید برای این موضوع نیز تخفیف پیدا کنید و از استفاده آن لذت ببرید، کد تخفیف بیمه بازار که در این سایت موجود است، می‌تواند هزینه‌های شما را برای بیمه ماشین و یا هر بیمه دیگری کاهش دهد.

بنابراین اگر از علاقه‌مندان و مشتریان خرید اینترنتی از فروشگاه‌های گوناگون موجود این روزها در بازار فضای مجازی، هستید؛ قبل از خرید هر محصولی یا خرید هر نوع خدمتی، حتما به سایت تاپ کوپن بروید و اسم آن فروشگاه اینترنتی را در تاپ کوپن جست‌وجو کنید و کد تخفیف آن فروشگاه را بیابید تا با استفاده از این کدهای تخفیف هم با هزینه کم‌تر و خوشحالی بیش‌تر به هدف‌تان که همان خرید اینترنتی است، برسید و هم فروشنده با فروش بیش‌تر محصولات و خدماتش سود بیش‌تری کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کد تخفیف كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار محمدی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد، گفت: هزینه‌های صرف شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیران، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تأمین شده است.

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز مطرح کرد: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، عنوان کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

کد خبر 6085020

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • خدمات سئو سایت
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام