Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدی رییس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان هرسین گفت : در سال گذشته ۶۴۴ مورد کمک موردی (این کمک‌ها به افرادی اعطا می‌شود که جزو تحت پوشش‌های کمیته امداد نیستند) داشته‌ایم.

او گفت : ۲۹۱ مورد اجاره مسکن پرداخت شده است. ۲۲۵ جهیزیه به نوعروسان و هدیه به فرزندان ذکور مزدوج شده هدیه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریه ۵۳ دانشجو پرداخت شده است. ۷۲۳ دانش‌آموز تحت‌پوشش قرار دارد. هزینه ۱۳ طلبه دانشجو پرداخت می‌شود. 

محمدی به تحت‌پوشش‌بودن ۴۵ بیمار صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: ۲۱ نفر بیمار زمین‌گیر تحت‌پوشش در سال گذشته داشته‌ایم و هزینه درمان ۱۷۹۴ نفر پرداخت شده است. در سال گذشته ۳۵۰ وام کارگشایی پرداخت شده است. ۲۶۶ نفر سهم بیمه تامین‌اجتماعی آن‌ها پرداخت شده است. در سطح شهرستان ۳۳۱ مورد وام اشتغال پرداخت شده است. 

او در بحث مسکن با اشاره به این نکته که در سال گذشته هزینه ساخت و خرید ۸ خانه توسط این نهاد پرداخت شده است گفت‌: ۵۷ مورد تعمیرات مسکن و ۴۴ مورد بهسازی خانه‌های افراد تحت‌پوشش کمیته امداد انجام گرفته است و در بخش روستایی ۱۴ مورد بهسازی و مقاوم‌سازی انجام گرفته است. ۳۰۰ یتیم تحت حمایت قرار دارند و تعداد حامیان ۸۱۰ نفر است.

محمدی گفت‌: صدای یتیمان را به مردم برسانید تا آن‌ها را دریابند.

 

 

انتهای پیام/د

در سال گذشته ۶۴۴ مورد کمک موردی داشته‌ایم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت روز رادیو با حضور در مرکز صدا و سیمای کردستان، پیشاپیش، روز رادیو را به مدیران، گویندگان، تهیه‌کنندگان و همه اصحاب این رسانه شنیداری در کردستان تبریک گفت و اظهار کرد: رادیو گرم‌ترین و پرطرفدارترین رسانه شنیداری با قدرت و متفاوت است که بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه هر رسانه‌ای از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که آن را از سایر رسانه‌ها متمایز می‌کند، افزود: با وجود همه تکنولوژی‌ها و رسانه‌های جدید، رادیو هنوز یک رسانه جمعی پویا و عمومی است.

استاندار کردستان با اشاره به ویژگی‌های رادیو کردستان و تفاوت آن با سایر رسانه‌های ارتباط جمعی در جذب میزان بیشترین مخاطب گفت: صدای استانی کردستان با جذب قریب ۵٠ درصد مخاطب رتبه اول بین تمامی شبکه‌های استانی را کسب کرده و طبق ارزیابی‌ها در شاخص‌های ۱۴ گانه رتبه‌بندی مراکز نیز این رادیو برترین رادیوی کشور شده است که بیانگر خلاقیت این مجموعه و ظرفیت بالای فرهنگ کوردی و فرهنگ‌مندی مردم کردستان است.

زارعی کوشا با ذکر اینکه رادیو برای مخاطب، رسانه‌ای بی واسطه و ماندگار است، افزود: رادیو مرزها را درنوردیده و حتی در دوردست‌ترین نقاط لحظه لحظه رویدادها را در گوش مردم طنین انداز می‌کند و کارکرد مدیران را منعکس و صدای مردم را به مسئولان می‌رساند و بارسنگین مخابره تحولات را به دوش می‌کشد.

طبق اظهارات وی، رادیو همچنان به عنوان یک رسانه قدیمی به واسطه فضای گرمی که در برنامه‌های آن هست با قدرت انتشار اخبار موثق و با اتکا به مزیت در دسترس بودن محبوب همگان است، تصریح کرد: امید که ارتباط تنگاتنگ بین رادیو و مخاطبانش همچنان مستحکم باقی بماند و رادیو کردستان نیز همواره در کشور از لحاظ محتوایی پیشتاز باشد.

در این مراسم از پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شد.

گفتنی است؛ بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما در اسفند ماه ۱۴۰۲ شبکه استانی سیمای کردستان با ۷۸ درصد مخاطب با رشد حداقل ۲۰ درصدی مخاطب مواجه بوده که نشان از تقویت غنا و محتوای برنامه‌ها و همچنین توجه به سلایق و علایق مخاطبان دارد.

صدای استانی کردستان نیز رتبه اول را در بین تمامی شبکه‌های استانی کسب کرده است و در شاخص‌های ۱۴ گانه رتبه‌بندی مراکز نیز، این رادیو برترین و پر مخاطب‌ترین شبکه کشور شد.

اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۹ در تهران گشایش یافت و اولین میکروفن‌های رادیو روشن شد و اکنون رادیو در آستانه ۸۴ سالگی هنوزم رسانه‌ای اختصاصی، فاخر و مهم برای همگان است.

با توجه به اینکه میراث دیداری شنیداری ملل و اقوام و گروه‌ها، بخش مهمی از هویت تاریخی بشر محسوب می‌شود یونسکو با نامگذاری روزی به نام میراث دیداری شنیداری، سعی در جلب توجه همگانی به اهمیت شناسایی وحفاظت از این میراث دارد.

کد خبر 6083820

دیگر خبرها

  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • فیلمی دیده نشده از بازار تهران در دوره قاجار؛ صدای مردم در ۱۲۰ سال پیش را بشنوید!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • پای حرف شما هم استانی ها در صدای مردم
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی