Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@11:21:42 GMT

گردش دخترای ژیگول شاهرخ استخری با پدربزرگشان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۲۵۵۶

گردش دخترای ژیگول شاهرخ استخری با پدربزرگشان+عکس



خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شاهرخ استخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به ادعای سایت ریاست‌جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اینها چگونه بنگاه‌هایی هستند که بخاطر کسری ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰۰% راکد شده اند! حتی گردش مالی یک بنگاه املاک یک نفره، در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است! دولتی ها یا عدد نمی‌فهمند و یا عدد نمی‌فهمند! کاش برای نمایش و دستاوردسازی‌های کاذب، حداقل کمی عدد بیاموزند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898834

دیگر خبرها

  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان