Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:46:18 GMT

بیمارستان شهدای شهرستان آبیک راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۲۹۹۴

بیمارستان شهدای شهرستان آبیک راه اندازی می شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز روز دوشنبه در این خصوص گفت:امروز جلسه ای برای حل مشکلات این بیمارستان با حضور حجت الاسلام حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین و احمدپور فرماندار شهرستان آبیک برگزار شد و مقرر گردید که هفته‌ آینده هیاتی متشکل از معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص به شهر آبیک سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داود محمدی افزود: با توجه به اینکه فراخوان طرح مشارکتی راه اندازی بیمارستان شهدا صادر شده و پیشنهادهای مربوط نیز دریافت گردیده است، پاکت ها گشوده شده و تکلیف بیمارستان نیز مشخص می گردد.
وی گفت: در این طرح خدمات دولتی در بیمارستان ارائه شده و ۴۰ نیرو از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.
این نماینده افزود: همچنین تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی در اختیار بیمارستان قرار گرفته و بخش خصوصی کار خود را با خرید خدمت دولتی در بیمارستان شروع خواهد کرد.
محمدی افزود: در خصوص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان نیز بخشی از تجهیزات در این زمینه خریداری شده و بخشی نیز در حال خریداری است.
بیمارستان شهدای شهر آبیک در سال ۹۲ در صورتی که بخش درمانگاه و کلینیک آن تکمیل شده بود در شهرستان آبیک افتتاح شد اما هنوز بعد از ۶ سال به بهره برداری کامل نرسیده است.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه بخش خصوصی دانشگاه علوم پزشکی استان سازمان برنامه و بودجه فرماندار شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید