Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@09:06:36 GMT

مرگ 4 تن در سانحه رانندگی بلوار هاشمیه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۳۲۸۴

مرگ 4 تن در سانحه رانندگی بلوار هاشمیه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سانحه رانندگی بلوار هاشمیه ۴ تن( دو خانم و دو کودک) جان خود را از دست دادند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی ، در رابطه با این سانحه اظهار کرد: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در بلوار هاشمیه شهر مشهد ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های 23 _26_ 7 _8_6_ را بلوار هاشمیه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو جرثقیل پس از انحراف از مسیر خود با تعدادی از خودروها برخورد کرده و متاسفانه منجر به جان‌باختن ۴ نفر که دو خانم و یک کودک و یک نوزاد و مجروح شدن ۵ نفر دیگر شده است. گفتنی است سه تن از مصدومان سرپایی بوده و حال یک نفر دیگر وخیم اعلام شده. عزیزی ادامه داد: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال امدادرسانی به مصدومان این سانحه رانندگی هستند. ایسنا انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۴ و ۳۵ صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده پمپ بنزین محراب شهر مود در محور بیرجند به سربیشه بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق از جلو به عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده است که بر اثر این سانحه خودرو‌ها دچار حریق شده و یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار سوختگی سطحی شده که به صورت سرپایی مداوا شده است.

سرهنگ رضایی با بیان این که علت تصادف  از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت