Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:20:46 GMT

اولین رفیق گریزمان در بارسلونا کیست؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۳۶۰۱

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا رابطه خوبی با لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای این تیم دارد.


به گزارش "ورزش سه"، گرچه قبل از نهایی شدن انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید به بارسلونا شایعاتی در مورد عدم استقبال بزرگان رختکن از حضور او در نوکمپ شنیده می شد، اما به نظر می رسد این ستاره 28 ساله فرانسوی رابطه خوبی با بازیکنان بارسلونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتوان گریزمان بارها در گذشته از علاقه خود به مردم و فرهنگ کشور اوروگوئه سخن گفته و در گذشته حتی روح خود را متعلق به این کشور توصیف کرده بود. گریزمان در اتلتیکومادرید با بازیکنان اوروگوئه ای این تیم از جمله دیگو گودین و رائول خیمنز رابطه بسیار خوبی داشت و حتی بعد از پیروزی تیم ملی فرانسه در یک چهارم جهام جهانی 2018 برابر اوروگوئه، با پرچم این کشور در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

 

بر همین اساس جای تعجب نداشت که در بدو انتقال به بارسلونا، لوییس سوارز تبدیل به صمیمی ترین دوست آنتوان گریزمان در رختکن شود. حالا تصاویری از هواپیمای حامل بازیکنان بارسا منتشر شده که گریزمان در کنار سوارز نشسته و ستاره اوروگوئه ای "چای ماته"، چای معروف آمریکای لاتین را به آنتوان گریزمان تعارف می کند که به نظر می رسد طعم این چای با ذائقه ستاره فرانسوی سازگار بوده است.

 

 

 

آنتون گریزمان لوئیس سوارز بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌

به گزارش ورزش سه، هفته‌ای موفقیت آمیز و با شکوهی برای فراتر از یک باشگاه آغاز شده و آن‌ها علاوه بر تداوم پیروزی‌های مقتدرانه تیم فوتبال بانوان در ال‌کلاسیکو و برتری در دربی بسکتبال مقابل جوونتوت بادالونا، در یکی از معتبرترین مسابقات فوتسال اسپانیا، به مقام قهرمانی دست یافتند، تا یک‌شنبه‌‌ای فراموش نشدنی را پشت‌سر بگذارند. شاگردان خسوس ولاسکو با تمام ناملایماتی که ال‌پوزومورسیا در سر راهشان گذاشت، همانند همیشه جوهره‌ای از تاکتیک تیمی و تکنیک فردی را به نمایش در آوردند. اگرچه بارسایی‌ها در این بازی بسیار خشن هم ظاهر شدند و دو ستاره این تیم پیتو و دایگو به علت دریافت کارت قرمز زمین مسابقه را ترک کردند، اما در نهایت، پس از تساوی 3 بر 3 در وقت قانونی، ضیافت پنالتی ها را با پیروزی به پایان رساندند تا در کنار دفاع از عنوان قهرمانی، برای هفتمین مرتبه جام کوپادِاسپانیا را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنند.

خسوس ولاسکو، پانزدهمین قهرمانی دوران حرفه‌ای‌اش در اسپانیا را کسب کرد تا دست‌ نیافتنی‌تر از همیشه شود. او به لطف دوران رویایی اش در اینتر موویستار دیگر تیم بزرگ اسپانیایی، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج قهرمانی متوالی لیگ ناسیونال، سه کوپا دل ری و سه سوپرکاپ، یک مربی افسانه ای لقب گرفته است. ولاسکو همچنین پنج بار متوالی در سال‌های 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 از سوی فوتسال پلنت، بهترین مربی جهان شناخته شده.

جام کوپادِاسپانیا، هر ساله بین هشت برتر نیم فصل اول لالیگا پیگیری می‌شود و از جام‌های معتبر فوتسال اسپانیا به شمار می‌رود. بارسلونا در اولین دیدار این رقابت‌ها، تیم ژوتا را با نتیجه دو بر یک شکست داد و در جدال نیمه نهایی برابر پالما که مسلم اولاد قباد را در اختیار داشت، پس از توقف یک بر یک، شبیه به فینال، در ضربات پنالتی پیروز شد و به نبرد پایانی راه یافت. ولاسکو با دوجین فوتسالیست ستاره، فینالی که در کارتاخنا برگزار شد را ابتدا ضعیف آغاز کردند و از ال‌پوزومورسیا عقب افتادند. اما پس از دریافت گل، باری دیگر قدرت همیشگی خود را به رخ کشیدند و توسط کاتلا از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی انداختند. ال‌پوزومورسیا که جاه‌طلبانه بازی را به جریان انداخته بود، طولی نکشید تا باری دیگر از حریف بزرگ خود پیش بیافتد. اما این بار ستاره دیگر بارسلونا، آندره کوئیلو برای آبی‌اناری‌ها موفق به گلزنی شد تا این جدال جذاب و تماشایی دوباره برابر شود.

لحظه بالا رفتن جام قهرمانی توسط دایگو کاپیتان و ستاره برزیلی تیم بارسلونا که در جریان دیدار فینال به علت اعتراض به داوری، اخراج شد

اما لحظات دراماتیک در یک دقیقه پایانی رقم خورد. جایی که ال‌پوزومورسیا توسط گادیا به گل سوم رسید و بارسایی‌ها که دو فوق ستاره خود پیتو و دایگو را به علت کارت قرمز از دست داده بودند و تقریبا همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید، در 17 ثانیه پایانی کاتلا که بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، به شکلی معجزه‌وار نقش ناجی را برای بارسلونا ایفا کرد، تا قهرمانی و پیروزی بزرگ برای ال‌پوزو از کف برود.

در ضربات پنالتی، بازیکنان تیم ال‌پوزومورسیا به شکل تعجب برانگیز و وحشتناکی، توسط تافی و والریو، ضربات سوم و چهارم خود را خراب کردند تا حتی ضربه هدر رفته آدولفو بازیکن بارسلونا هم تاثیرگذار نباشد. در نهایت کوئیلو با شلیکی فوق العاده در ضربه پایانی، بارسلونا را به جام قهرمانی رساند.

لحظه بالا رفتن جام قهرمانی توسط دایگو کاپیتان و ستاره برزیلی تیم بارسلونا که در جریان دیدار فینال به علت اعتراض به داوری، اخراج شد

تیم بارسلونا اسپانیا، یک‌شنبه هفته آینده مهمان سانتا کولوما خواهد بود. اگرچه افق آن‌ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گره خورده است. صعود ولاسکو و تیمش به مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال قطعی شده است، اما چیزی که برای آنها مهم و ویژه تعریف می‌شود، دیدار با اسپورتینگ لیسبون در فینال‌فور اروپاست که ماه آینده در ایروان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • هجوم مورچه زرد؛ وحشت این شهر را فراگرفت
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس
  • محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟