Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت تربیت جوان مسجدی، گفت: تربیت جوان مسجدی افق راه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» امروز (دوشنبه ۱۴ مرداد) با حضور در دفتر امام جمعه محترم محمد شهر، گفت: تربیت جوان مسجدی رویکرد اصلی در افق راه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، افزود: در سطح منطقه محمد شهر، کانون های فعال و نیمه فعال همچنین تعطیل وجود دارد که با اهتمام و برنامه ریزی های جدی در زمینه منطقه بندی می توانیم نسبت به تغییر شرائط آن ها اقدام کنند.

 

وی با در نظر گرفتن روند جریان برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص تغییر وضعیت کانون های نیمه تعطیل، عنوان کرد: طرح مطالعاتی فعالان مسجدی به عنوان یکی از طرح های موثری است که انتظار می رود در قالب تیم فکری به نام هیئت اندیشه ورز راه اندازی شود.

 

وی با اشاره به اهمیت طرح منطقه بندی به عنوان یکی از طرح های موثر در زمینه ارتقاء سطح فعالیت کانون های مساجد، همچنین تقسیم بودجه، عنوان کرد: با هدف خدمات رسانی و آسیب شناسی ها طرح منطقه بندی کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد استان البرز اجرا شد که به دنبال آن، تقسیم بندی اعتبارات مالی و تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اهمیت پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد: تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب با محوریت مساجد و تربیت نیروی مسجدی از جمله اهداف اجرای طرح منطقه بندی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز طی سال با سازمان ها و ارگان هایی که خدمات رسانی و کارهای اجرایی دارند، تفاهم نامه ای را منعقد کرده است و در جریان اجرای آن، مسجد را محور برنامه ها قرار داده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، مطرح کرد: وکلای دادگستری استان البرز، طبق تفاهم نامه ای که با دادگستری استان البرز منعقد شده است در مساجد حضور پیدا می کنند و به صورت رایگان مشاوره می دهند که این مطلب در منطقه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد محمدشهر نیز قابل اجرا است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه ازدواج آسان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد ازدواج جوانان خراسان جنوبي فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است