Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش دهنو دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عملیات اصلاح و بهسازی این مسیر در حوالی پل شرمک منطقه بازفت توسط اداره کل راهداری استان چهار محال و بختیاری به طول انجامیده و به همین دلیل بازگشایی محور به تعویق افتاد.

وی گفت: این مسیر از ساعت ۱۲روز سه شنبه ۱۵مرداد برای تردد خودرو ها بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اندیکا ادامه داد:پیرو اطلاعیه قبلی رانندگان این محور سعی کنند از محور های جایگزین ایذه-شهرکرد و یا آزاد راه پل زال تردد کنند.

این محور از صبح امروز مسدود اعلام شده بود و قرار بود ساعت ۲۴امشب بازگشایی شود.

جاده اندیکا - شهرکرد از راه های ارتباطی و میانبر استان خوزستان به چهارمحال وبختیاری است. اندیکا در شمال خوزستان واقع است.

۷۱۵۹/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آزاد راه استان خوزستان چهار محال و بختیاری خودرو اندیکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ راهداری خلخال اعلام کرد: تا زمان بازگشایی کامل راه و همچنین ایمن سازی آن هرگونه تردد در این محور برای همه خودرو‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • انسداد محور کندوان از سمت مرزن آباد
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • انسداد محور قدیم خرم‌آباد پلدختر