Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@07:51:43 GMT

پیشکسوت پرسپولیس جواب سختی به سامان گوران داد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۵۱۶۸

یک اتفاق عجیب و یک کری‌خوانی بی‌موقع در برنامه صبحگاهی شبکه سوم سیما، جنجال بزرگی رقم زد. این بار دیگر جنگ سرخابی‌ها، جنگ بر سر ۴ و ۶ نیست؛ این مرتبه جنگ‌شان بر سر مهم‌ترین اتفاق ممکن است؛ آن‌ها حالا وارد جنگ بر سر لوگو شده‌اند و این جنگ را یک مجری تلویزیون آغاز کرد و سامان گوران با جملاتی توهین‌آمیز ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار ورزشی- در ادامه این اتفاقات، وحید قلیچ به ما گفت: «این مسائل را می‌بینم از دست مدیران باشگاه حرص می‌خورم. اگر مدیریت بلد بودند، کار به اینجا نمی‌رسد که یک بچه، این‌طور در مورد پرسپولیس حرف بزند. این آدم که 

اسمش هم خیلی عجیب و غریب است، شجاعت کرده این‌طور حرف بزند، اما می‌بینید که مدیران باشگاه هیچ بخاری ندارند تا جوابش را بدهند!» او اضافه کرد: «سامان گوران یک دلقک است. از او انتظاری بیش از این نداریم ولی بقیه مدیران باید مقابلش بایستند. محسن خلیلی کجاست؟ چرا در صفحه اینستاگرامش شعر گذاشته؟ باید جواب این دلقک را می‌داد، باید کاری می‌کرد که گوران بیاید دم دفتر باشگاه و صد میلیون بار عذرخواهی کند، اما می‌بینیم که عین «یک سطل ماست»، فقط همه چیز را نگاه می‌کنند! آن هم از محسن سیدی؛ انگار نه انگار که مربی پرسپولیس شده. آقاجان! برو یک مصاحبه‌ای انجام بده، حرفی بزن، چیزی بگو که مردم بفهمند مربی پرسپولیس شدی!» 

قلیچ گفت: «این دلقک به خاطر بازی در تلویزیون مطرح شد، اما از آنجا اخراجش کردند. حالا در فضای مجازی به راحتی می‌تواند پرسپولیس را مسخره کند. البته اگر جرأتش را دارد، با ما پیشکسوتان باشگاه قرار بگذارد؛ خودمان جوابش را می‌دهیم! ما بلدیم با این‌جور آدم‌ها چطور برخورد کنیم. جرأت دارد چشم در چشم ما، این حرف‌ها را بزند. البته باید عدالت داشته باشیم، به خدا کار آن کسی که به لوگوی استقلال توهین کرد هم بد بود. هیچ جای دنیا، کسی جرأت ندارد با لوگوی باشگاه دیگر شوخی کند. لوگو و پیراهن، همه چیز یک باشگاه است. آن آدم کار بدی کرد، عذرخواهی هم کرد ولی گوران کارش توهین بود نه شوخی و مسخره کردن. کسی حق ندارد به هواداران استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، ملوان و هیچ باشگاه دیگری توهین کند.» 

او افزود: «گوران یک مدل خاصی است؛ چند وقت قبل ادای علی دایی را درآورد و بعد مجبور شد صد بار بگوید غلط کردم! بعد هم مدل صحبت علی پروین را مسخره کرد و باز هم مجبور شد بگوید غلط کردم! خب عزیز من، چرا یک کاری می‌کنی که بعدش بگویی غلط کردم و اشتباه کردم؟ تو اصلاً می‌دانی دایی و پروین چه کسانی هستند که مسخره‌شان می‌کنی؟ می‌دانی پرسپولیس چقدر هوادار دارد که این حرف‌ها را می‌زنی؟ اصلاً به تو چه ربطی دارد که بروی و سوراخ تیم‌ها را پیدا کنی؟ تو چه کاره‌ای؟» 

قلیچ در نهایت گفت: «هواداران پرسپولیس باید چشم‌شان را باز کنند و ببینند که چه کسی مدیر تیم‌شان شده و چطور نشسته تا فحش بخوریم. یادمان باشد که پیشکسوتان و هواداران باید به فکر باشند و جواب این دلقک‌ها را بدهند وگرنه از مسئول باشگاه آبی گرم نمی‌شود. اگر آن‌ها بلد نیستند جواب این آدم‌ها را بدهند، به من بگویند، خودم بلدم چه حرف‌هایی بزنم و چه کار‌هایی بکنم که گوران تمام دار و ندارش را جمع کند و از ایران برود!»

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سامان گوران وحید قلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی ۲-۲ پیکان برابر هوادار اظهار داشت: به نظرم تیم ما خیلی بهتر شده و خیلی بهتر و بااعتمادبه‌نفس‌تر بازی می‌کنیم، ولی متاسفانه این بازی ۲-۰ عقب افتادیم. واقعا کار سختی است که ۲-۰ را ۲-۲ کرد اما بعد از ۲-۰ خیلی خوب بازی کردیم و ۳-۴ موقعیت داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. با این حال راضی کننده بود، چون نباختیم. وقتی شما با دو گل عقب میفتی و می‌توانی جبران کنی، به نظرم عالی است. البته به نظرم اگر بعد از ۲-۲ زور می‌زدیم، می‌توانستیم ببریم.

ویدئو: 330341

او در خصوص گلایه عنایتی از بازیکنان باتجربه پیکان عنوان کرد: صد درصد همین است و تیم را باید بازیکنان بزرگ تیم جمع کنند و به جوان‌ها روحیه بدهند و تجربیات‌شان را در اختیار آنها قرار بدهند، اما گاهی شرایط بازی طوری پیش می‌رود که این اتفاق رخ نمی‌دهد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست بازیکنان نیست. در هر صورت به نظرم این حرف کاملا درست است و در هر تیمی بزرگترها باید تیم را جمع کنند.

نریمان جهان در خصوص پاس گلی که در بازی امروز داد، گفت: من همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را بکنم. خدا را شکر این بازی توپ وارد دروازه شد، اما فکر می‌کنم در دو بازی قبل، ۶ تک به تک دادم که هیچکدام گل نشد. البته همیشه گفته‌ام که آمار صحبت می‌کند و آخر فصل کسی یادش نمی‌ماند که شما چند تک به تک داده‌ای.

وی در خصوص آماری که نشان می‌داد او جزو ده بازیکن برتر لیگ است، گفت: این آمار را هم دیدم و خدا را شکر این فصل توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم. انشالله از این به بعد هم بتوانم خوب باشم و جزو ده تا و در رده‌های بالاتر قرار بگیرم.

بازیکن پیکان در پایان درباره حامد پاکدل که پس از تعویض به رختکن رفت، گفت: مشکل خاصی نیست. دریافت گل باعث شد که ریتم بازی ما تغییر کند و اگر دقت کنید من دفاع راست و وینگر بازی می‌کردیم. وقتی عقب افتادیم مجبور شدند تغییر تاکتیک بدهند و به نظرم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. یک اتفاق عادی در فوتبال است و حتی شاید من هم در دقیقه ۲۰ تعویض شوم. همه به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان