Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:21:35 GMT

۴۸۶ بانوی سبزوار زیرپوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۵۹۹۵

۴۸۶ بانوی سبزوار زیرپوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند

رئیس تامین اجتماعی سبزوار روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک ۵۰۲ زن خانه دار بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش این سازمان هستند  که ۴۸۶ نفر آنها بیمه شده اصلی هستند.
حمیدرضا امینیان افزود: آمار زنان خانه دار بیمه شده شهرستان سبزوار پارسال۴۷۰ نفر بوده که امسال حدود سه درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه‌دار فقط برای بانوان متاهل نیست اضافه کرد: بانوان  با شرایط سنی١٨ تا ۵٠ سال می توانند با پرداخت ماهیانه حق بیمه از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری فوت برخوردار شوند.
امینیان ادامه داد: اطلاع رسانی گسترده و بیان محاسن بیمه زنان خانه دار از طریق مجمع مشورتی بانوان، مهد های کودک، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از عوامل افزایش پوشش بیمه بانوان در سبزوار بوده است.
وی اظهار کرد: زنان خانه ‌دار متقاضی بیمه تامین اجتماعی می‌ توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی در محل سکونتشان خود را تحت پوشش بیمه ‌قرار دهند.
جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نیّر الهامی افزود: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.
او اضافه کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند.
الهامی گفت: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.
الهامی خاطرنشان کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟