Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ ۱۵ مرداد خواهیم پرداخت.

به گزارش شریان نیوز، کنسول‌های بازی در گذشته به‌عنوان وسیله بازی برای کودکان شناخته می‌شدند اما با گذر زمان و افزایش استقبال از این نوع بازی رایانه‌ای، حال جوانان و بزرگسالان نیز از طرفداران پروپاقرص کنسول‌های بازی و عناوین رایانه‌ای شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صنعت یکی از پردرآمدترین جنبه‌های تفریح و سرگرمی در جهان استو بازار بسیار پرسودی دارد. در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار به تاریخ ۱۵ مرداد بپردازیم. پس از پایان ماه ابتدای تابستان، قیمت انواع کنسول حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت سونی

سونی در حال حاضر برترین نام در حوزه بازی و سرگرمی به شمار می‌آید. این شرکت ژاپنی با سابقه طولانی در تولید کنسول‌های بازی مانند سری پلی‌استیشن، میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد و تولیدات گیمینگ آن بسیار پرفروش است. از همین جهت درآمد و سود این شرکت بالا بوده و هر روز نیز رشد صعودی دارد.  در حال حاضر این شرکت دو کنسول پلی‌استیشن ۴ اسلیم و پرو را به بازار عرضه کرده و به‌فروش می‌رساند. پیش‌بینی‌ می‌شود نسل بعدی کنسول‌های سونی در سال آینده معرفی شوند.در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت به عنوان غول نرم‌افزاری دنیا از حدود۲۰ سال پیش با تولید کنسول‌های بازی سری ایکس‌باکس وارد این عرصه پرطرفدار شده است. کنسول‌های مایکروسافت بیشتر در کشور آمریکا به فروش می‌رود و در دیگر کشور‌های جهان بازار پرسودی ندارد، این شرکت از نظر تاثیرگذاری در صنعت گیم فاصله زیادی با سونی دارد اما در هر صورت به تلاش خود ادامه می‌دهد تا بتواند به برترین شرکت در این صنعت تبدیل شود. یکی از دلایل فاصله مایکروسافت با سونی، در تولید بازی‌های اختصاصی است که در این زمینه سونی عملکردی به‌مراتب بهتر از مایکروسافت دارد. در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت نینتندو

شرکت ژاپنی نینتندو یک شرکت قدیمی، پرسابقه و قابل احترام در حوزه گیمینگ است که در تاریخ خود کنسول و بازی‌های بسیار زیادی تولید و عرضه کرده است. این شرکت با استراتژی ساخت بازی‌های اختصاصی و جذاب برای کنسول‌های خود توانسته کنسول‌های خانگی و دستی فراوانی به فروش برساند. بازی‌های اختصاصی نینتندو همواره از خریداران امتیازات بالایی دریافت کرده و محبوبیت بالایی دارند. در حال حاضر نینتندو سوئیچ، جدیدترین کنسول این شرکت ژاپنی در بازار است. به‌تازگی نسخه کوچکتر نینتندو سوئیچ نیز عرضه شده و به زودی وارد بازار می‌شود.در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت نینتندو در بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و پلمب و نصب بنر تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی (معادل دو برابر ارزش کالا) محکوم کرد.   او یادآور شد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از انبار موبایل فروشی در مشهد، با کشف کالا‌های قاچاق، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول