Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:31:06 GMT

مذاکره بایرن و رئال بر سر بیل

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۶۹۶۶

مذاکره بایرن و رئال بر سر بیل

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد ستاره کنار گذاشته شده زیدان را به آلیانس‌آره‌نا بیاورد.

به گزارش مشرق، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد که برای انتقال قرضی گرت بیل از رئال مادرید با این باشگاه مذاکره کند.

به دلیل اینکه اسپانسر کیت بایرن مونیخ و گرت بیل هر دو آدیداس بوده، این اتفاق می تواند انتقال ستاره ولزی را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از این رسانه به دلیل سودآوری این بازیکن و برند آدیداس بایرن مونیخ متقاعد شده که این انتقال را نهایی کند و دستمزد گران این ستاره را با همه مشکلات بپردازد.

بیشتر بخوانید:

واکنش زیدان به گلف بازی بیل همزمان با دیدار رئال - تاتنهام

گرت بیل از لیست زیدان کنار رفته و با اینکه در حال انتقال به باشگاه چینی جیانگسو بود در لحظه آخر در مادرید ماند. حقوق 30 میلیون یورویی او اکنون به یک معضل برای مادرید تبدیل شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی مذاکره گرت بیل فوتبال لالیگا رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است