Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگیان بندر ماهشهری در جشنوارهای تولید محتوای الکترونیکی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «مجتبی دیناروند» با آرزوی موفقیت روز افزون برای افتخارآفرینان و فرهنگیان بندرماهشهر در مراسم تقدیر از این فرهنگیان اظهار کرد: در پنجمین جشنواره محتوای الکترونیکی ملی سوده که در تهران برگزار شد، خدیجه مشایخی و نادیا میاحی از میان 480 اثر، رتبه برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش بندرماهشهر توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش جهت توانمند های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های الکترونیکی یادگیری، تولید مواد و رسانه یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده از آنها در فرایند تدریس را از اهداف این جشنواره دانست.

 

وی از همه کسانی که از هیچ تلاش و کوششی در به بار نشستن این موفقیت دریغ نکردند و همواره یاری گر آموزش و پرورش بودند تقدیر کرد و این موفقیت بزرگ را به فرهنگیان تبریک گفت.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه شیراز ازدواج جوانان ازدواج آسان خطبه های نماز جمعه روزنامه خبرگزاری شبستان سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س بندرماهشهر هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی