Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال نساجی مازندران این روز‌ها خود را در تهران آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم می‌کند. عصر یکشنبه بود که برخی رسانه ها از کتک کاری و برخورد فیزیکی در این تمرین خبر دادند. پس از آن نیز روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در واکنش به درگیری‌ محمدرضا مهاجری، سرمربی این تیم با یکی از فعالان حوزه نقل و انتقالات در تیم نساجی بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد":عصر یک‌شنبه به‌دنبال پیگیری تمرینات تیم نساجی در زمین ورزشی راه‌آهن تهران، یک فرد معلوم‌الحال که در میان اهالی فوتبال نام‌آشناست، پس از اینکه بارها برای رسیدن به خواسته‌های نامعقولش با مقاومت فرهاد کوچک‌زاده مدیر تیم و محمدرضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مواجه شد، این‌بار با حضور در تمرین، پس از فحاشی و هتک حرمت نسبت به سرمربی، متأسفانه ایشان را مضروب کرده و مهاجری به‌دلیل شکستگی از ناحیه بینی روانه بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوربختانه طی سال‌های اخیر به‌دلیل عدم نظارت کافی توسط دستگاه‌های ناظر، چنین افرادی بی‌حرمتی و وقاحت را به‌جایی رساندند که به‌راحتی در محیط‌های ورزشی حضور یافته و چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهند.اگر کمی وجدان متولیان فوتبال به درد آید، در این اتفاق تنها محمدرضا مهاجری مضروب نشد بلکه ساحت کل زحمت‌کشان فوتبال مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جامعه فوتبال سال‌هاست از دست چنین وصله‌های ناجوری کلافه شده است.

امیدواریم این اقدام شنیع، محرک بزرگی باشد برای متولیان امر تا هر چه زودتر ریشه چنین زالوصفتانی را از فوتبال بخشکانند تا بیشتر از این شاهد فساد و چنین بی‌بندوباری‌هایی در فوتبال نباشیم. از کمیته محترم اخلاق خواستاریم در اقدامی ضرب‌العجلی نسبت به این اتفاق، برخورد قاطعانه خود را انجام دهد.سرمربی و باشگاه نساجی ضمن پیگیری این موضوع از محاکم فوتبالی، از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های خود را آغاز خواهند کرد."

 فرهاد کوچک زاده مدیر تیم فوتبال نساجی که خودش هم به عنوان بازیکن و هم مربی و سر مربی در این باشگاه ریشه دار و قدیمی حضور داشته است.در این باره به خبرنگار برنا گفت: بیانیه ای که سایت باشگاه منتشر کرد به نظر من کافی است. اما متاسفانه برخی فکر کردند تیم صاحب ندارد و نمی دانند این باشگاه ریشه دار چه هواداران پرشمارو پر شوری دارد و شما شک نکنید ما از مجاری قانونی کار را پیگیری می کنیم.

وی افزود: بنده با تمام احترامی که برای ایجنت ها و مدیر برنامه ها قائل هستم باید بگویم تا زمانی که بنده در تیم هستم اجازه ورود دلال به تیم را نمی دهم و با هر فردی هم که خارج حیطه خود بخواهد رفتار کند برخورد می کنیم. من با هیچ تیمی کاری ندارم اما هر کسی اجازه حضور در تمرینات تیم بزرگی مثل نساجی را ندارد.

کوچک زاده در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و تمرینات ما بر اساس برنامه پیش می رود و امیدواریم بدور از حاشیه بتوانیم دل هواداران پرشور نساجی را شاد کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه نیز اظهار داشت:آقایان صنیعی فر و حدادیان آمده اند و مشکل خاصی هم نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه زمین ضرب و شتم نساجی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات  عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!