Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:26:46 GMT

دوچرخه سواری مدیران رسانه‌ها با شهردار تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۹۱۴

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از لزوم جلب مشارکت مردم برای تحقق ایده «تهران، شهری برای همه »با کمک رسانه‌ها خبر داد.

​اخبار اجتماعی - غلامحسین محمدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی شهردار تهران با مدیران رسانه‌ها که بعد از رکاب‌زنی آنها با شهردار تهران در یک سه‌شنبه دیگر بدون خودرو برگزار شد، با بیان این‌که کار خبر دلی و عاشقانه است و اگر کسی اینگونه نباشد موفق نمی‌شود، گفت: در این جلسه هم‌اندیشی قصد داریم با مدیران رسانه‌ای در مورد نظریه‌ شهردار پیرامون تهران شهری برای همه گفت‌وگو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تحقق هر ایده‌ای بدون همراهی شهروندان محقق نمی‌شود، اظهار کرد: ما برای تحقق این ایده نیازمند گفتمانی مشترک هستیم و می‌توانیم با کمک رسانه‌ها به این گفتمان مشترک با مردم برسیم.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان این‌که ما در تهران با عوارض زیادی روبه‌رو هستیم که مهم‌ترین آن آلودگی هوا و ترافیک است، ادامه داد: این دو مقوله مردم را خسته کرده و ما در مدیریت شهری درصدد حل این مشکلات هستیم و معتقدیم این مهم از مسیر تغییر گفتمان باید جلو برود.

محمدی با بیان این‌که رسیدن به گفتمان انسان‌محور و ارتقاء کیفیت زندگی نیازمند یک مثلث همکاری سه‌جانبه همشهریان، سیاست‌گذاران و شهرداری است، گفت: باید از طریق این مثلث کار را پیش برد و با این مکانیزم عدالت‌محور شهر را اداره کرد.

وی با بیان این‌که اگر قرار است تهران به شهری برای همه تبدیل شود باید مشارکت مردم را جلب کنیم، ادامه داد: برنامه‌ریزی با مردم و نه برای مردم باید باشد و باید گفت‌وگوی جدی‌تری با مردم داشته باشیم.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان این‌که مجموعه اقدامات ما را به گفتمان مشترک نزدیک‌تر می‌کند، افزود: اما برای ترویج این مهم نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم، چرا که آنها در ارائه داده‌های صحیح به مردم نقش کلیدی ایفا می‌کنند و می‌توانیم در کنار آنها گفتمان مشترکی ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، در سه‌شنبه بدون خودروی دیگر شهردار تهران در آستانه روز خبرنگار با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌ها از میدان توحید به سمت خیابان انقلاب رکاب‌زنی کرد و در جلسه‌ای که با حضور مدیران رسانه‌ای برگزار شد، صحبت کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلودگی هوا مدیریت شهری شهردار ترافیک خودرو رسانه شهردار تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا