Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان از اعزام تیم ریکرو به مرحله سوم کاپ آسیا در فیلیپین خبر داد و گفت: در صورتی که منابع مالی تامین شود، شاید تیم کامپوند نیز به فیلیپین برود.

امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مادرید اسپانیا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که از سال گذشته بر روی تیم های نوجوانان و جوانان ریکرو و کامپوند دختران و پسران داشتیم و پس از برگزاری دو مرحله انتخابی در نهایت ۱۳ نفر برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا گزینش شدند که این نفرات تا به امروز ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند و از نظر رکوردگیری شرایط بسیار خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان اعزام تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات جهانی اسپانیا را ۲۶ مرداد عنوان کرد و افزود: این مسابقات از ۲۷ مرداد در بخش انفرادی و تیمی ریکرو و کامپوند دختران و پسران آغاز و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت. البته با توجه به ارزیابی که از وضعیت رکورد کمانداران نسبت به ۲ سال گذشته داشتیم، شرایط آنها نسبت به آرژانتین بهتر شده و امیدوار به کسب مدال در بخش های انفرادی، تیمی و میکس در رده  جوانان و نوجوانان هستیم.

مدیر تیم های ملی تیروکمان خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی برنامه مسابقات و اردوهای داخلی و خارجی  که هزینه های زیادی برای فدراسیون داشت  متاسفانه نتوانستیم تجهیزات مصرفی کمانداران را قبل از اعزام به مسابقات جهانی تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم. البته به منظور بالا بردن روحیه کمانداران، پاداشی توسط رییس فدراسیون به کمانداران اهدا خواهد شد تا با انگیزه بهتری در مسابقات شرکت کنند.

نجاری همچنین از برگزاری رقابت‌های انتخابی در تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان در اواخر مرداد خبر داد و گفت: برای این که بتوانیم نفرات دیگری را به تیم ملی اضافه کنیم و شرایط کمانداران را از نظر رکوردی برای شرکت در دومین مرحله مسابقات کسب سهمیه که آذرماه در تایلند برگزار می‌شود مورد ارزیابی قرار دهیم، دومین مرحله انتخابی تیم ملی ریکرو و کامپوند در روزهای ۲۴ و ۲۵ در سایت تیروکمان برگزار خواهد شد و کسانی که بالاترین رکورد را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی همچنین از اعزام تیم ریکرو زنان و مردان به مرحله سوم کاپ آسیا در فیلیپین خبر داد و افزود: به منظور آماده‌سازی تیم ریکرو قبل از شرکت در مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی ریکرو ۱۶ شهریور راهی فیلیپین خواهد شد تا با آمادگی بهتری در تایلند شرکت کند. تیم کامپوند نیز در صورت تامین منابع مالی به فیلیپین می‌رود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی نیز گفت: نعمتی پس از کسب  سهمیه پارالمپیک، در حال حاضر تمام تمرکزش را معطوف المپیک کرده تا بتواند در تایلند به این موفقیت دست پیدا کند. امیدوارم که در این دوره نیز همانند المپیک ریو که موفق به کسب سهمیه در تایلند شد، دوباره این اتفاق تکرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای