Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@10:36:43 GMT

دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۳۳۵

دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان فردیس موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

سرهنگ بیژن جنتی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ فردیس با اجرای گشت های هدفمند و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی این  سارق حرفه ای و سابقه دار شدند و با تعقیب و مراقبت طولانی مدت در نهایت نامبرده را در حین سرقت خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۴۰ فقره سرقت اقرار کرد.

جنتی  اظهار داشت: نامبرده با استفاده از ابزار الات مخصوص سرقت از قبیل چنگک،سمبه های مخصوص باز نمودن درب خودرو، سوئیچ های مختلف و ... درب خودروها را باز کرده و لوزام داخل آن را سرقت می کرد.

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش همکارانم همه مالباختگان شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون تحویل دستگاه قضایی شد.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پلیس آگاهی خودرو دستگاه قضایی سرقت قانون قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف