Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل لوران پتی در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ در آرسنال بازی کرد و با این تیم به قهرمانی لیگ جزیره و جام حذفی دست یافت.

پس از آن یک فصل ناموفق را در بارسلونا گذراند و در سال ۲۰۰۱ به چلسی پیوست. او تا سال ۲۰۰۴ در ۱۴۰ بازی برای آبی پوشان لندنی به میدان رفت و آمار ۱۱ گل و ۲۳ پاس گل را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق چلسی از پیوستن به این تیم پشیمان است و اعتقاد دارد در آن زمان باید به پیشنهاد منچستر یونایتد جواب مثبت می‌داد.

وی در این باره گفت: الکس فرگوسن دوبار با من تماس گرفت، آرسن ونگر و کلودیو رانیری حضوری به دیدنم آمدند و در نهایت با چلسی قرارداد بستم. باید به ندای درونم که می‌گفت به منچستر یونایتد برو گوش می‌دادم. می‌توانستم دوران رویایی را در کنار بازیکنان آن زمان منچستر سپری کنم. وقتی در آرسنال بازی می‌کردم منچستر تیم فوق العاده‌ای بود.

وی در ادامه گفت: سبک بازی منچستر و جوی که در ورزشگاه شان وجود داشت، با الان کاملا متفاوت بود. اسم مناسب این روز‌های اولدترافورد "تئاتر رویاها" است.

امانوئل پتی در پایان افزود: در آن زمان باید از نظر جسمی، ذهنی و تکنیکی با آمادگی کامل بازی می‌کردیم، در غیر این صورت وقتی در زمین بودیم تماشاگران علیه مان شعار می‌دادند و حتی زمانی که از رختکن بیرون می‌آمدیم، سعی می‌کردند ما را بترسانند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض هواداران زنیت به حضور مالکوم

هافبک الجزایری به آث میلان پیوست

اسطوره فوتبال هلند: جای «فن د بیک» بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتم

تمجید گواردیولا از کلوپ

انتهای پیام/

اظهارات امانوئل پتی درباره پیوستن به چلسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین گادوین منشا که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.منشا در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حاشیه زیادی داشت به طوری که برانکو او را در اواسط فصل از این تیم کنار گذاشت.
با این شرایط به نظر می‌رسد بحث بازگشت منشا به پرسپولیس به فعالیت‌های رسانه‌ای او در فضای مجازی مرتبط خواهد بود. منشا در سال‌های اخیر کیفیت فنی خوبی هم نداشته به طوری که در هر تیمی حضور داشته مورد رضایت سرمربی قرار نگرفت و به همین دلیل تیم‌های مختلفی عوض کرده است!

کد خبر 840815 برچسب‌ها خبر ویژه باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟