Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع واگذاری بناهای تاریخی به شهرداری‌ها و بخش خصوصی پرداخته است.

واگذاری اداره نگهداری، مرمت و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور به بخش خصوصی و شهرداری‌ها، واکنش‌های مختلف و تند مردم را به دنبال داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک بامدادی میراث فرهنگی پیک بامدادی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سخت گیری های بانک مرکزی، جهش تولید مقدور نخواهد بود

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از اقتصاد آنلاین، صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با انتقاد نسبت به عملکرد سیاستگذار ارزی و پولی گفت: فعالان اقتصادی می توانند جهش تولید را انجام دهند، ولی حتما باید مسئولین زیرساخت ها را از جمله نقدینگی، نیازهای اولیه را فراهم کنند تا بخش خصوصی بتواند به موقع جوابگو باشد.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات در تامین نقدینگی و ارز و با سخت گیری هایی که مسئولین بانک مرکزی انجام می دهند به هیج وجه بحث جهش تولید مقدور نخواهد بود. 

به گفته حسن زاده، با وجود ۴۰ درصد بهره بانکی که آن هم با سختی تامین می شود، هیچ توجیهی برای فعالیت های اقتصادی وجود ندارد و مسئولان بانک مرکزی باید تدییر کنند.

وی اظهار داشت: اتاق ایران به زودی نظر خود را در مورد سیاست های پولی مطلوب ۱۴۰۳ را تهیه و ارائه می کند، اما در یک کلام پیش نیاز جهش تولید و ثبات در عرصه سیاسی و اقتصادی دست برداشتن دولت از دخالت‌ در امر تولید است. 

حسن زاده ادامه داد: عدم وجود انحصار و تبعیض ها علیه بخش خصوصی مانند واگذاری یک پروژه های به نهادهای بزرگ و یا ترک تشریفات مناقصه، دخالت دولت در ساز و کارها، قیمت گذاری، عدم ثبات در نرخ خوراک صنایع همزمان با از بین رفتن اعتماد مردم برای سرمایه گذاری در بورس حتما مشکلات بزرگی را برای اقتصاد فراهم می کند.

وی ادامه داد: برای افزایش نقش مردم در اقتصاد و تحقق شعار سال هر سه قوه باید نقش ایفا کنند و ریشه برخی معضلات فوق که در قوانین ناقص و ناکارآمد و عدم اجرای درست قوانین است رفع شود.

به گفته حسن زاده، سال گذشته برای اعضای هیات نمایندگان اتاق سال سختی بوده، اما آنها همواره برای این انجام رسالت خود و این که در کنار مردم نجیب ایران باشند تلاش های ارزشمندی انجام داده اند.

وی اظهار داشت: انتظار بخش خصوصی از دولت در سال جاری حفظ ثبات اقتصادی و ایجاد گشایش در فضای بین المللی است. بخش خصوصی هم تجریه و ظرفیت های مالی خود را برای اقتصاد کشور به کار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
  • ثبت ۲۵ اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی کشور و یک اثر در فهرست آثار جهانی
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت و بهره‌برداری
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • با سخت گیری های بانک مرکزی، جهش تولید مقدور نخواهد بود
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • فقها باید بدبینی تاریخی خود به هنر را کنار بگذارند/نسل جدید فقها مسئله را حل خواهند کرد
  • تهیه مدیریت نگهداری از بناهای تاریخی/ضوابط اختصاصی برای بافت‌ها
  • در خراسان رضوی دغدغه اشتغال نداریم