Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله العظمی سیستانی در پیامی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله محسنی (قدس سره الشریف) را تسلیت عرض کرد.

متن پیام آیت الله العظمی سیستانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر ارتحال عالم جلیل القدر جناب آیت الله آقای حاج شیخ محمد آصف محسنی (طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان آن بزرگوار که از علمای شاخص و اندیشمندان مخلص و مبارزان راه استقلال و وحدت ملت شریف افغانستان بودند خسارتی بزرگ است.

اینجانب این مصیبت وارده را به مردم عزیز افغانستان به ویژه به علما و فضلا و طلاب حوزه های علمیه و به بستگان محترم و همه علاقه مندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. ولا حول و لا قوّه إلا باالله العلی العظیم.

گفتنی است که آیت الله محمد آصف محسنی، رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان و یکی از چهره های برجسته علمی شب گذشته در سن 84 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله العظمی سیستانی آیت الله محسنی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم