Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:27:50 GMT

اعضای باند سارقان سیم برق در تاکستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۹۶۴۴

اعضای باند سارقان سیم برق در تاکستان دستگیر شدند

 سردار مهدی حاجیان روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در اطراف روستاها و شهر تاکستان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ خرداد قرار گرفت.
 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند سردسته باند پیش از این به علت ارتکاب سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در یک اقدام پلیسی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: متهم در بازجویی فنی ماموران به ۲۰ فقره سرقت سیم برق با همدستی یک سارق دیگر و فروش به یک مالخر اعتراف کرد.
حاجیان با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی دیگر همدستان سارق دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف برق زندان سرقت فرمانده انتظامی استان دستگیر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه