Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فیلیپ کوکو» سرمربی هلندی و تازه وارد دربی کانتی از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده اما اسکای اسپورت در گزارش خود گفته است که برترین گلزن تاریخ انگلیس قرار بوده برای مذاکره در خصوص جزئیات قرارداد از آمریکا راهی انگلیس شود.

مهاجم ۳۳ ساله و اسبق منچستریونایتد و اورتون که قرارداد کنونی وی با باشگاه دی‌سی یونایتد آمریکا ۲ سال دیگر اعتبار دارد، پیش‌تر از تمایل خود برای ورود به حرفه مربیگری پرده برداشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش بی‌بی‌سی، «مِل موریس» رئیس باشگاه کانتی معتقد است رونی می‌تواند این تیم را به لیگ برتر جزیره باز گرداند.

دربی کانتی فصل گذشته «فرانک لمپارد» هم تیمی اسبق رونی در تیم ملی انگلیس را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و لمپارد نیز با عملکردی چشمگیر تیم تحت هدایتش را به پلی‌آف رساند اما با پیشنهاد سرمربی گری چلسی وسوسه شد و این تیم را ترک کرد.

براساس گزارش اسکای اسپورت، از نظر رونی، دربی کانتی شانسی است که می‌تواند همزمان برای او تجربه ای ارزنده و فرصتی برای تداوم دوران فوتبالی خود باشد.

رونی یکی از هواداران سبک مربیگری «لوئیس فن خال» است و به‌تازگی نیز وی را با «سر الکس فرگوسن» سرمربی افسانه ای یونایتد در مقام مقایسه قرار داد و از او به عنوان بهترین سرمربی دوران فوتبالی خود نام برد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانک لمپارد دربی کانتی چلسی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرهای تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود‌.

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!