Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید خواستار توضیح مسئولان درباره ادعاهای مطرح شده در مستند بی بی سی درباره اعترافات متهمان به ترور دانشمندان هسته‌ای شد.
محمود صادقی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به طرح ادعاهایی درباره اعترافات متهمان ترور دانشمندان هسته ای نوشت:
« باتوجه به ادعاهای عجیبی که اخیرا درباره کاذب بودن اعترافات متهمان به ترور دانشمندان هسته‌ای مطرح شده، مسئولان ذی‌ربط باید درباره‌ی صحت و سقم این ادعاها توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی همچنین در توییتی دیگر نوشت: « پس از تعطیلات مجلس، علاوه بر سؤال از وزیر اطلاعات، تقاضای تحقیق و تفحص هم خواهم کرد.»
اخیرا شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی با پخش برنامه ای با محتوای مصاحبه با یکی از متهمان ترور دانشمندان هسته ای ادعاهایی را مطرح کرده است. برچسب ها: محمود صادقی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمود صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق در کنگره قلب کاسپین

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره قلب کاسپین گفت: شبکه سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق می‌تواند یکی از مهم‌ترین کارکردهای این نوع از کنگره‌ها باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، شقایق حق‌جو جوانمرد در حاشیه برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کنگره بین‌المللی قلب کاسپین ظرفیت باارزشی است که برنامه‌های مفصلی از نظر علمی دارد و نشانه اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و کارکرد آن از جهت شبکه‌سازی بین دانشمندان این رشته بسیار حائز اهمیت است و فرصتی است که متخصصین قلب و عروق بتوانند تجارب خود را به اشتراک بگذارند و این تجارب هم از جهت آموزشی و هم درمانی و هم به لحاظ تشخیص و پژوهش و اقدامات درمانی پیشگیرانه می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه امروزه بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از علل مهم مرگ و میر در جهان و همین طور در ایران به شمار می‌رود، افزود: تقریباً در اکثر کشورهای دنیا اولین یا دومین علت مهم بستری شدن و مرگ و میر افراد است که معمولاً بار زیادی را بر نظام سلامت تحمیل می‌کند و یک نکته مهم درباره این بیماری آن است که یک سری عوامل خطر در مورد آن وجود دارند که چنان چه درست شناسایی و پیشگیری و درمان شود می‌تواند مرگ و میر را کاهش دهد.

حق‌جو جوانمرد گفت: با وجود تلاش‌های پیشگیرانه ممکن است تعدادی از بیماران بیماری‌شان پیشرفت کند و نیاز به مداخلات جراحی داشته باشند، غیر از آن گروه بیماری‌های مادرزادی قلب و عروق است که حدود یک درصد از انسان‌هایی که متولد می‌شوند ممکن است با اختلال قلب و عروق متولد شوند. این بچه‌ها معمولاً اگر با یک سری مداخلات جراحی به خوبی درمان شوند می‌توانند طول عمر متناسب با افراد عادی داشته باشند.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اضافه کرد: بیماری‌های دیگری هم هستند که اثر آنها را بر قلب نشان می‌دهد، به عنوان مثال بیمارانی که به خاطر سرطان برنامه درمانی گسترده شیمی‌درمانی دریافت می‌کنند و پس از مدتی ممکن است نارسایی قلبی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با همفکری و مشورت دانشمندان این رشته بسیاری از مشکلات حل می‌شود و کنگره‌هایی مانند کنگره کاسپین که تعداد قابل توجهی از دانشمندان از کشورهای مختلف را به ظرفیت متخصصین کشور وصل کرده می‌تواند یک فرصت مغتنم باشد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • دریای خزر دریاست یا دریاچه؟ دانشمندان پاسخ می‌دهند
  • ماه چگونه شکل گرفت و به قمر زمین تبدیل شد؟
  • محمود صادقی: دیپلماسی دولت جای تقدیر دارد
  • اسپوتنیک ۲ از مدار سقوط کرد
  • درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد
  • تاب‌آوری اقلیمی چیست؟
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • پیگیری اتهام سنگین استقلال به یک داور | ادعاهای نکونام دردسرساز می‌شود؟
  • شبکه‌سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق در کنگره قلب کاسپین