Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:04:45 GMT

اشتغال نیروی های بومی در پتروشمی دهدشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۲۳۵

اشتغال نیروی های بومی در پتروشمی دهدشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدرضا صاحب‌نسق،مدیر عامل شرکت پتروشیمی دهدشت از تامین منابع ارزی این شرکت به کمک صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده مصوبه بانک اجرایی می شود .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی دهدشت با اشاره به احداث ساختمان‌های غیر صنعتی این طرح افزود: فعالیت طرح کماکان ادامه دارد و در این طرح کلینیک، مجتمع، مهمانسرا و سوله انبار احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب نسق با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های کلی هلدینگ(شرکت های مالک دارایی ها) از شرکت‌های منطقه برای انجام کار دعوت شد، ادامه داد: در مناقصه عمومی از ۲۰ شرکت دعوت شد که بعد از مراحل قانونی شرکت جهرم بتون با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برنده مناقصه شد.

او با اشاره به فعالیت شرکت سامان سازه در بخش ساختمان سازی این طرح گفت: با شروع مرحله جدید صد نفر دیگر در مجتمع مشغول به کار خواهند شد که تعداد زیادی از آنها بومی منطقه هستند.

صاحب‌نسق ادامه داد: تأکید بر این است که جز در موارد خاص از نیروی غیر بومی در اجرای عملیات پتروشیمی دهدشت استفاده نشود.

او حجم سرمایه طرح را ۳۲۹ میلیون یورو دانست و گفت: از این مبلغ معادل ریالی ۱۴۷ میلیون یورو و مابقی به صورت ارزی است.

انتهای پیام/پ

پتروشمی دهدشت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز، گفت: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد‌های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.
دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود