Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ملایی با تاکید بر اینکه شبستان، یک رسانه تاثیرگذاردر حوزه مساجد است که همواره دقت و تلاش خوبی را در انعکاس اخبار به خصوص در مناسبت‌های دینی و انقلابی داشته است، گفت: خبرگزاری شبستان فعال ترین رسانه در گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» امروز سه شنبه (15 مرداد) در جریان بازدید از خبرگزاری شبستان با تبریک پیشاپیش فرارسیدن روز خبرنگاران به فعالان این رسانه اظهارداشت: خبرگزاری شبستان، یک خبرگزاری فاخر در عرصه دین و اندیشه است که همواره دقت، تلاش و کوشش را در انعکاس مناسب اخبار به خصوص در مناسبت‌های دینی و انقلابی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان دلسوز مراسمات انقلاب است و اخبار این مراسم‌ها را انعکاس خوبی می دهد، افزود: این خبرگزاری در انعکاس اخبار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جزو فعالترین‌ها در استان بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توجه خاص به مساجد در تبلیغات از رویکردهای این نهاد انقلابی است، گفت: کمیته مساجد با مدیریت ستاد هماهنگی کانونهای مساجد خراسان جنوبی از برترین کمیته های برگزاری مراسمات انقلاب به خصوص در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

 

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی است که به همت خود مردم کار را پیش می برد، گفت: این نهاد 22 عضو کمیته دارد و کامل در تعامل با مردم است.

 

وی به حضور باشکوه مردم در مراسمات انقلاب و مذهبی در استان اشاره کرد و گفت: هیچ دستگاه تبلیغاتی برای او مقدور نیست که در بیرجند 130 هزار نفر را به صحنه آورد، این خود مردم هستند که در مراسمات حضور دارند و شورای تبلیغات اسلامی تنها زمینه ساز و تسهیل‌گر حضور مردم در راهپیمایی و مراسم ها است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل و اساس مراسمات انقلابی و مذهبی مردم هستند، اظهارداشت: پایه اساسی مراسمات انقلاب مردم هستند که به صورت خودجوش حضور پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام ملایی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رسانه ها را مکمل یکدیگر عنوان کرد و گفت: چنانچه اخبار راهپیمایی ها و مراسمات انعکاس پیدا نکند، به اهداف خود نرسیده ایم، چراکه راهپیمایی تریبون انعکاس مواضع نظام به جهان است که رسانه ها وظیفه انعکاس را برعهده دارند.

 

همچنین در این دیدار «زینب رمضانی» دبیر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی ضمن تبریک 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: تاکنون همکاری خوبی از مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با رسانه ها در پوشش مراسم ها صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ظرفیت خوبی در زمینه عکاسی حرفه ای و نیمه حرفه ای از سوی رسانه ها و حتی مردم در مراسمات انقلابی و مذهبی وجود دارد، گفت: خبرگزاری شبستان آمادگی دارد برای انعکاس زیبایی های مراسمات انقلاب نمایشگاه عکسی را متشکل از عکس های عکاسان حرفه ای استان و عکس های مردمی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیرجند برگزار کند.

 

رمضانی با اشاره به اهمیت تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای مردم توسط رسانه ها، اظهارداشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور کمک به رسانه ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، کارگاه آموزشی را با حضور اساتید برتر کشوری برای رسانه ها برگزار کند.

 

وی همچنین از مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست تا در دیدارهای مختلف مسئولان استانی به رهبر معظم انقلاب، سهیمه‌ای برای خبرنگاران درنظر گرفته شود.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي ازدواج شبستان بیرجند بیرجند ازدواج آسان کانون های مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز روز خبرنگار خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد