Web Analytics Made Easy - Statcounter

عهدیه طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دسترسی دانش اموزان به تجهیزات و امکانات  به عنوان  اولویت اموزشی دولت تدبیر و امید نقش موثری در توسعه فردی انان ایفا می کند.

وی تاکید کرد: همه تلاش مجموعه مدیران استان این است که دانش اموزان در مناطق حاشیه ای نیز از امکانات آموزشی مناسب بهره مند شوند تا بتوانند به جایگاه مناسبی از نظر مدارج علمی ارتقا یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام در این راستا از اختصاص سی و سه میلیارد و پانصد میلیون ریال به مدارس مناطق محروم و حاشیه ایلام اختصاص یافت.

وی توضیح داد: با پیگیری معاون  سیاسی امنیتی اجتماعی و حمایت استاندار ایلام برای اولین بار این اعتبار از محل اعتبارات وزارت کشور جهت تجهیز مدارس مناطق حاشیه نشین و محروم استان به آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با کمک این اعتبار بعد از نیاز سنجی وسایل مورد نیاز مدارس مناطق محروم خریداری و به شهرستان ها ارسال شد.
وی افزود:تجهیزات خریداری شده مختص مدارس محلات حاشیه نشین شهرستان ها شامل رایانه ،دستگاه کپی، چاپگر، کانکس، میز و صندلی آموزشی، کولر آبی و گازی و دیتا پرژکتور و ... بود که توسط اداره کل آموزش و پرورش خریداری و در هفته اخیر  به شهرستان ها ارسال شد.

طهماسبی همچنین به اجرای طرح های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای کاهش آسیب ها در مناطق حاشیه ای با کمک تشکل های غیر دولتی اشاره کرد و گفت: تلاش شده که با راه اندازی دفاتر تسهیل گری در چهار منطقه حاشیه ای شهر ایلام آسیب های اجتماعی رصد و کاهش یابد.

وی ابرازی امیدواری کردکه با ارتقا سطح  آموزش، برخورداری از امکانات از بروز آسیب های اجتماعی در همه مناطق به ویژه مناطق حاشیه نشین پیشگیری شود.

7177 /6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر