Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@15:48:27 GMT

پلیس راه: جاده های گیلان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۳۱۸

پلیس راه: جاده های گیلان لغزنده است

 سرهنگ حسین محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بدلیل  بارش باران دید افقی کاهش می یابد از اینرو رانندگان بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی و  سرعت مطمئنه  را  رعایت کنند و از شتاب بی مورد و حرکات خطر آفرین در رانندگی  بپرهیزند.

وی به ترافیک راه های استان نیز اشاره و بیان کرد: ترافیک در راه های استان عادی و روان است ضمن اینکه خوشبختانه امروز  تا کنون تصادف منجر به فوت  در استان نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش هواشناسی گیلان؛  امروز (سه شنبه) بارش ها در بعضی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار است و طی چهارشنبه و پنجشنبه، سامانه بارشی تضعیف و بارندگی بصورت پراکنده پیش بینی می شود.

آسمان امروز گیلان( سه شنبه )  نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد (بعضی نقاط موقتی شدید) و رعد و برق، کاهش دما، دامنه های جنوبی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد گاهی شدید پیش بینی  شده است.

۷۲۹۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ترافیک رعد و برق فوت قوانین راهنمایی و رانندگی وزش باد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد

یوسف بنی اسدی گفت: هم اکنون بارش باران تردد در جاده های کلات، خوشاب، مشهد به خصوص بخش احمدآباد، سرخس، جوین، بخش سرولایت نیشابور، صالح آباد، درگز، طرقبه و شاندیز، مه ولات، خواف و تایباد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: مه گرفتگی در آزاد راه مشهد- باغچه و جاده های فریمان- سنگ بست، تربت جام - صالح آباد در محدوده گردنه کله مل، درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان و مشهد - کلات در گردنه گوجگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی تا روزهای میانی هفته جاری بیشتر استان را با بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و در نواحی کوهستانی و سردسیر با بارش برف همراه با کاهش دما تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ بیشترین حجم بارش ها برای امروز (یکشنبه) با آبگرفتگی معابر، روان‌آب و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر نیز مربوط به مناطق دارای استعداد کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است