Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه اول کنکور علوم انسانی ۹۸ با اشاره به اینکه هیچ کلاس کنکوری جز کلاس‌ مدرسه شرکت نکرده است، گفت: دانش‌آموزان به خودشان اعتماد کنند. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

فاطمه شب‌خیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تصورم کسب رتبه 100 بود نه رتبه یک اظهار داشت: بسیار خوشحال شدم و فکر نمی‌کردم که رتبه یک را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره ساعات درس خواندن در ایام کنکور گفت: از مردادماه شروع به درس خواندن برای کنکور کردم و میانگین 7- 8 ساعت درس می‌خواندم. 

رتبه اول علوم انسانی با بیان اینکه هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، افزود: دانش‌آموزان به خودشان اعتماد داشته باشند و خودشان را درگیر حواشی یا هزینه‌های سرسام‌آور کلاس کنکور نکنند. 

رتبه 5 کنکور انسانی 98: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم؛ کنکوری‌ها با برنامه‌ریزی درس بخواننددر گفت‌وگو با تسنیم مطرح شد؛ توصیه برترین‌های کنکور 98 به پشت‌کنکوری‌هارتبه 6 کنکور تجربی 98: از فضای مجازی هدفمند استفاده کردم؛ پزشکی مشهد را انتخاب می‌کنم

شب‌خیز با اشاره به اینکه در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کرده است، بیان کرد: برای موفقیت در کنکور نیازی به صرف هزینه‌ زیاد نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی و اعتماد و توکل به خدا درس خواند. 

وی درباره رشته انتخابی‌اش نیز گفت: هنوز تصمیم نگرفتم اما یا دبیری یا حقوق را برای تحصیل انتخاب می‌کنم دانشگاه نیز اگر بنا باشد حقوق بخوانم دانشگاه تهران یا شهید بهشتی را انتخاب می‌کنم. 

رتبه یک علوم انسانی نقش پدر و مادر و خانواده را در موفقیت خود عامل مهمی دانست و افزود: در حد خودشان شرایط را برای درس خواندن من فراهم کردند. 

شبخیز همچنین درباره استفاده از شبکه‌های مجازی در ایام کنکور گفت: به صورت محدود و کنترل شده از شبکه‌های مجازی استفاده می‌کردم. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار